• Ibis Sathorn gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Tajlandia, Bangkok, Bangkok
  • favorite Dodaj do ulubionych
    favorite Usuń z ulubionych

Opis hotelu: Ibis Sathorn

Lokalizacja

5 km od centrum Bangkoku, 30 km od lotniska w Bangkoku.

Data otwarcia

2008 r. Odnowiony w 2014 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna).

Internet

- Wi-Fi w lobby bezpłatne

Pokoje

Zlokalizowane są w 1 budynku - 1 budynek główny (liczba pięter: 7, liczba wind: 1) Typy pokoi: - pokoje standardowe dla max. 2 os.: klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

Wyżywienie

- restauracja główna/ a la carte, bar

Śniadanie

- śniadanie (06:00-09:00)

Śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (06:00-09:00), obiadokolacja (18:00-20:00)

Śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (06:00-09:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-20:00) Restauracje a la carte - płatna. Wymagana rezerwacja - międzynarodowa

Z myślą o dzieciach

- krzesełka dla dzieci w restauracji

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 1 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. -->

Uwaga!

Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.

Aktualizacja opisu

24.02.2023 16:03

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi Przy plaży Serwis plażowy

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Blisko centrum Klimatyzacja Internet Dla Niepełnosprawnych Golf Blisko lotniska Ośrodek nadmorski

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje
Strzałka