5 km od centrum Bangkoku, 30 km od lotniska w Bangkoku.
2008 r. Odnowiony w 2014 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna).
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
Zlokalizowane są w 1 budynku - 1 budynek główny (liczba pięter: 7, liczba wind: 1) Typy pokoi: - pokoje standardowe dla max. 2 os.: klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- restauracja główna/ a la carte, bar
- śniadanie (06:00-09:00)
- śniadanie (06:00-09:00), obiadokolacja (18:00-20:00)
- śniadanie (06:00-09:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-20:00) Restauracje a la carte - płatna. Wymagana rezerwacja - międzynarodowa
- krzesełka dla dzieci w restauracji
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 1 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. -->
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
24.02.2023 16:03
Wi-Fi Przy plaży Serwis plażowy
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.