• Alfagar II gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Portugalia, Algarve, Santa Eulalia
  • favorite Dodaj do ulubionych
    favorite Usuń z ulubionych

Opis hotelu: Alfagar II

Położenie

na wzniesieniu z widokiem na Atlantyk, do Albufeiry ok. 5 km, restauracje, bary, sklepy ok. 1,5 km od hotelu

Plaża

do piaszczystej plaży ok. 300 m (dojście przez teren Alfagar I i schodami) leżaki i parasole za opłatą

Wyposażenie

wspólnie z aparthotelem Alfagar I Village tworzą jeden ośrodek, 90 apartamentów, lobby z recepcją, restauracja, restauracja a la carte (w Alfagar I), bar, minimarket, asen w ogrodzie i basen kryty, leżaki i parasole w cenie, bar przy basenie (tylko latem)

Wyżywienie

SC - bez wyżywienia., BB - śniadanie, HB - śniadanie, kolacja (napoje dodatkowo płatne)

Internet

kącik internetowy za opłatą,  WI-FI w pokojach gratis

Zakwaterowanie

Apartamenty 2 pokojowe: pokój dzienny z tapczanem i oddzielna sypialnia, aneks kuchenny, ekspres do kawy, klimatyzacja, odpłatny sejf, TV-sat., telefon, balkon lub taras od strony ogrodu. Łazienka z wanną z prysznicem, WC, suszarka. Apartamenty z bocznym lub bezpośrednim widokiem na ocean. Apartamenty 2 pokojowe superior większe, z bocznym lub bezpośrednim widokiem na ocean. Prestige (w nowym budynku): Apartamenty 2 pokojowe: z bocznym lub bezpośrednim widokiem na ocean. Apartamenty 2 pokojowe superior: na wyższych piętrach. Uwaga: przy check in pobierana jest kaucja w wysokości 150 EUR (gotówka lub karta kredytowa).

Sport

siłownia, boisko. za opłatą: 2 korty tenisowe

Wellness

za opłatą: łaźnia parowa, sauna

Dzieci

plac zabaw, łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty

Rozrywka

wieczorny program animacyjny w Alfagar I

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet. Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności. TELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIM

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Klimatyzacja Internet Dla Niepełnosprawnych Jazda konna Golf Tennis Sport Zjeżdzalnie wodne Plac zabaw Rowery Basen zewnętrzny Siłownia Dla Rodzin Ośrodek nadmorski Bez paszportu Parking SPA&Wellness Darmowe WiFi

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka