• El Mouradi Club Selima gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Tunezja, Sousse
  • favorite Dodaj do ulubionych
    favorite Usuń z ulubionych

Opis hotelu: El Mouradi Club Selima

Opis

Jeśli marzysz o aktywnym wypoczynku to dobrze trafiłeś. Wiele atrakcji sportowo-rozrywkowych, całodzienne animacje dostosowane dla małych i dużych to świetna zabawa dla każdego. Do tego idący w parze relaks i wypoczynek na piaszczystej plaży lub przy hotelowych basenach oraz urozmaicona kuchnia, która zadba o podniebienia Gości.

Lokalizacja

Port El Kantaoui, 10 km od centrum Sousse, 35 km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 100000 m2.

Data otwarcia

1983 r. Odnowiony w 2010 r. Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), sejf w recepcji (płatny), 2 baseny odkryte.

Internet

- Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 50 bungalowach (liczba pięter: 2) Typy pokoi: - PROMO dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna,, TV, telefon, łazienka (wanna, WC) - STANDARD 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna,, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), Balkon

Wyżywienie

- restauracja główna "Yasmine", restauracja a la carte, bary (3) All Inclusive (09:00-22:00) - śniadanie (06:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad ( od 12:30), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej - przekąski (14:00-16:00), podwieczorek (16:30-17:30) serwowane w wyznaczonej restauracji - napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe Restauracje a la carte - 1 wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja. - "Pizzeria"

Z myślą o dzieciach

- brodzik - animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat - dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - plac zabaw - krzesełka dla dzieci w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

- tenis stołowy - rzutki - koszykówka - siatkówka plażowa - minigolf - miniboisko do piłki nożnej - aerobik - animacje

Płatne

- korty do tenisa ziemnego (8) - oświetlenie kortów - rakiety i piłki do tenisa ziemnego - piłka nożna - bilard - sporty wodne na plaży - masaż - dyskoteka - salon piękności

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE - Czy w hotelu można kupić maseczki? – TAK - Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ - Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – MAX 100 GOŚCI NA 200M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? – TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE - Czy leżaki są dezynfekowane? – PIO KAŻDYM UŻYCIU - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? –WEZWANIE LEKARZA ORAZ STANDARDOWA PROCEDURA RZĄDU TUNEZYJSKIEGO - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W PODATEK TURYSTYCZNY Goście w Tunezji muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND). Podatek będzie naliczany za wszystkie osoby w wieku powyżej 12 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 10 nocy. Wysokość opłaty zależy od kategorii obiektu i od dnia 1 stycznia 2024 kształtuje się następująco: a) Hotel 5* i 4* - 12,00 TND za osobę / dobę, b) Hotel 3* - 8,00 TND za osobę / dobę, c) Hotel 2* i 1*- 4,00 TND za osobę / dobę. Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09.

Aktualizacja opisu

08.02.2024 16:06

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi Przy plaży Disco Tenis Mini Klub All Inclusive Serwis plażowy Sporty wodne Pokoje 4 osobowe

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Rozrywkowa okolica Klimatyzacja Internet Dla Niepełnosprawnych Sporty wodne Minigolf Golf Tennis Sport Animacje wieczorne Blisko lotniska Plac zabaw Basen zewnętrzny Przy plaży Dla Rodzin Ośrodek nadmorski SPA&Wellness Darmowe WiFi

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka