• Reymar gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Hiszpania, Costa Brava, Malgrat De Mar
  • favorite Dodaj do ulubionych
    favorite Usuń z ulubionych

Opis hotelu: Reymar

Lokalizacja

Malgrat De Mar, 75 km od lotniska w Barceloni, 33 km od lotniska w Gironie. W pobliżu hotelu znajduje się stacja nadmorskiej kolejki, którą można dojechać do Barcelony. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000 m2.

Data otwarcia

1969 r. Odnowiony w 2012 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Internet

- Wi-Fi w pokojach płatne - Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

Plaża

100 m od hotelu.

Pokoje

Zlokalizowane w 1 budynku: - budynek główny (liczba pięter: 6, liczba wind: 2) Typy pokoi: - pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

- restauracja główna, bar

Śniadanie

- śniadanie (08:00-10:30)

Śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (08:00-10:30), obiadokolacja (18:30-21:00)

Śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (08:00-10:30), obiad (13:00-15:00), kolacja (18:30-21:00)

Z myślą o dzieciach

- animacje dla dzieci - plac zabaw - krzesełka dla dzieci w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - płatne

W cenie

- animacje - sauna - jacuzzi

Płatne

- siatkówka plażowa - bilard - sporty wodne na plaży

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA) - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE - Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA) - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE - Czy siłownia jest czynna? - NIE - Czy mini klub jest czynny? - NIE - Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM) OPŁATA TURYSTYCZNA W Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco: 5* - ok. 3€/os/doba (Barcelona ok. 6,25€/os.), 4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 4,45€/os/doba), 3* oraz 2* - ok. 0,60€/os./doba (Barcelona ok. 3,75€/dobra) apartamenty – ok. 0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 3,75€/os/doba). Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku. Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu. Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.

Aktualizacja opisu

08.02.2024 16:06

Usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni Wi-Fi Serwis plażowy Sporty wodne

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Klimatyzacja Internet Dla Niepełnosprawnych Animacje wieczorne Blisko lotniska Basen zewnętrzny Ośrodek nadmorski Bez paszportu

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka