2 km od LLoret De Mar, 50 km od lotniska w Barcelonie.
2003 r. Na terenie hotelu: basen odkryty.
- Wi-Fi w pokojach bezpłatne
500 m od hotelu.
Zlokalizowane w 1 budynku: - budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 2) Typy pokoi: - Apartment taras dla max. 4 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, łazienka (wanna, WC), balkon - Apartment z 2 sypialniami taras dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, łazienka (wanna, WC), balkon - Apartment z 3 sypialniami taras dla max. 8 os.: 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, łazienka (wanna, WC), balkon
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - NIE - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE - Jak często są sprzątane pokoje? - RAZ NA TYDZIEŃ - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - NIE - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?tak OPŁATA TURYSTYCZNA W Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco: 5* - ok. 3€/os/doba (Barcelona ok. 6,25€/os.), 4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 4,45€/os/doba), 3* oraz 2* - ok. 0,60€/os./doba (Barcelona ok. 3,75€/dobra) apartamenty – ok. 0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 3,75€/os/doba). Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku. Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu. Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
08.02.2024 16:06
Wi-Fi Serwis plażowy Pokoje 4 osobowe Pokoje 6 osobowe
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.