Jeśli marzysz o aktywnym wypoczynku to dobrze trafiłeś. Wiele atrakcji sportowo-rozrywkowych, całodzienne animacje dostosowane dla małych i dużych to świetna zabawa dla każdego. Do tego idący w parze relaks i wypoczynek na piaszczystej plaży lub przy hotelowych basenach oraz urozmaicona kuchnia, która zadba o podniebienia Gości.
Port El Kantaoui, 10 km od centrum Sousse, 35 km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 100000 m2.
1983 r. Odnowiony w 2010 r. Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), sejf w recepcji (płatny), 2 baseny odkryte.
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.
Zlokalizowane są w 50 bungalowach (liczba pięter: 2) Typy pokoi: - PROMO dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna,, TV, telefon, łazienka (wanna, WC) - STANDARD 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna,, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), Balkon
- restauracja główna "Yasmine", restauracja a la carte, bary (3) All Inclusive (09:00-22:00) - śniadanie (06:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad ( od 12:30), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej - przekąski (14:00-16:00), podwieczorek (16:30-17:30) serwowane w wyznaczonej restauracji - napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe Restauracje a la carte - 1 wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja. - "Pizzeria"
- brodzik - animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat - dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - plac zabaw - krzesełka dla dzieci w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
- tenis stołowy - rzutki - koszykówka - siatkówka plażowa - minigolf - miniboisko do piłki nożnej - aerobik - animacje
- korty do tenisa ziemnego (8) - oświetlenie kortów - rakiety i piłki do tenisa ziemnego - piłka nożna - bilard - sporty wodne na plaży - masaż - dyskoteka - salon piękności
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE - Czy w hotelu można kupić maseczki? – TAK - Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ - Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – MAX 100 GOŚCI NA 200M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? – TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE - Czy leżaki są dezynfekowane? – PIO KAŻDYM UŻYCIU - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? –WEZWANIE LEKARZA ORAZ STANDARDOWA PROCEDURA RZĄDU TUNEZYJSKIEGO - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W PODATEK TURYSTYCZNY Goście w Tunezji muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND). Podatek będzie naliczany za wszystkie osoby w wieku powyżej 12 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 10 nocy. Wysokość opłaty zależy od kategorii obiektu i od dnia 1 stycznia 2024 kształtuje się następująco: a) Hotel 5* i 4* - 12,00 TND za osobę / dobę, b) Hotel 3* - 8,00 TND za osobę / dobę, c) Hotel 2* i 1*- 4,00 TND za osobę / dobę. Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09.
08.02.2024 16:06
Wi-Fi Przy plaży Disco Tenis Mini Klub All Inclusive Serwis plażowy Sporty wodne Pokoje 4 osobowe
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.