• Islazul Punta Blanca gwiazdka gwiazdka

  • Kuba, Varadero, Varadero
  • favorite Dodaj do ulubionych
    favorite Usuń z ulubionych

Opis hotelu: Islazul Punta Blanca

Lokalizacja

10 km od centrum Varadero, 26 km od lotniska w Varadero. Hotel usytuowany na powierzchni: 20000 m2.

Data otwarcia

2015 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar.

Pokoje

Zlokalizowane w 1 budynku: - budynek główny (liczba pięter: 2) Typy pokoi: - pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, TV, łazienka (prysznic, WC)

Wyżywienie

- restauracja główna, bar

Śniadanie

- śniadanie (07:00-10:00)

Śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (18:30-21:30)

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? tak - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? tak Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. --> Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.

Aktualizacja opisu

08.02.2024 16:09

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Ośrodek nadmorski Parking

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka