• Solana Beach gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Mauritius, Wybrzeże Północne, Mauritius Wybrzeże Południowe
  • favorite favorite

Opis hotelu: Solana Beach

Opis

Hotel położony we wschodniej części wyspy tuż przy plaży. Oferuje komfortowe zakwaterowanie w przestronnych pokojach. W SPA skorzystamy z masaży i innych zabiegów kosmetycznych. Hotel przyjmuje tylko osoby pełnoletnie.

Lokalizacja

Belle Mare, wschodnie wybrzeże wyspy, 50 km od lotniska.

Data otwarcia

2010 r. Na terenie hotelu: restauracje (9), bary (3), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (bezpłatne), basen odkryty.

Internet

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, pomost. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane w 10 budynkach: - 10 bungalowów (liczba pięter: 2) Typy pokoi: - pokoje superior dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras - pokoje deluxe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras - pokoje prestige dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras - junior suite dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

- restauracje, restauracje a la carte (3), bary (3)

Śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:30-10:00), obiadokolacja (19:00-22:00) All Inclusive (10:00-22:00) - śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:00-15:00), podwieczorek (12:00-00:00), kolacja (19:00-22:00) - wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe Restauracje a la carte Wymagana rezerwacja. - "Pomelo" międzynarodowa - bezpłatna - "Secrets Corner" lokalna - płatna - "Coco Bar" owoce morza - bezpłatna

W cenie

- kort do tenisa ziemnego - rakiety i piłki do tenisa ziemnego - tenis stołowy - badminton - siatkówka - siatkówka plażowa - miniboisko do piłki nożnej - aerobik - siłownia - animacje - sauna

Płatne

- lekcje tenisa - sporty wodne na plaży - centrum SPA - masaż - salon piękności - łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Uwaga!

Hotel tylko dla dorosłych. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA) - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H) - Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK(BEZPŁATNIE) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy siłownia jest czynna? - TAK - Czy mini klub jest czynny? - NIE - Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA) - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?tak Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. --> Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.

Aktualizacja opisu

22.02.2024 16:09

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi Przy plaży SPA Siłownia Tenis Tylko dla dorosłych All Inclusive Serwis plażowy Sporty wodne

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Ośrodek nadmorski Dla Dorosłych

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka