Ośrodek położony na prywatnym półwyspie, przy pięknej plaży do właściwe miejsce na spokojny wypoczynek. Aktywni goście mogą skorzystać z oferty sportów wodnych, kortów tenisowych czy siłowni a spragnieni relaksu z centrum SPA. Dla dzieci przygotowano m.in zajęcia w miniklubie czy brodzik. Goście będą zachwyceni tropikalną roślinnością a także widokami na Ocean Indyjski.
Położony na prywatnym półwyspie, południowo - wschodnie wybrzeże wyspy, 5 km od lotniska na Mauritiusie-MRU. Hotel usytuowany na powierzchni: 35000 m2.
1998 r. Odnowiony w 2005 r. Na terenie hotelu: restauracje (4), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), centrum biznesowe (płatne), sala konferencyjna, basen.
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Przy hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, 400 m długości.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Zlokalizowane są w 11 budynkach: - budynek główny (liczba pięter: 3) - 10 villi (liczba pięter: 2) Typy pokoi: - Superior Rooms dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny; All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras - Deluxe Rooms dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny; All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras - Prestige Rooms dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras - Garden Family Rooms dla max. 5 os.: 2 sypialnie, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras - Deluxe Family Rooms dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras - Junior Suites dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (HB-płatny, All Inclusive - bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- restauracje (2), 2 restauracje a la carte, bar
- śniadanie (07:00-10:00), kolacja (18:30-22:00) All Inclusive (10:00-23:30) - śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-15:00), kolacja (18:30-22:00) - przekąski (10:00-23:30) - wybrane: napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe Restauracje a la carte - płatne. Wymagana rezerwacja. - Mosaic - śródziemnomorska - 1810 - owoce morza
- brodzik - animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-17 lat - dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - menu i krzesełka dla dzieci w restauracji - plac zabaw - opiekunka dla dzieci (płatna) - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
- korty do tenisa ziemnego (2) - rakiety i piłki do tenisa ziemnego - tenis stołowy - badminton - siatkówka - siatkówka plażowa - aerobik - siłownia - animacje - miniboisko do piłki nożnej
- oświetlenie kortów - sporty wodne na plaży - centrum SPA - masaż - sauna - łaźnia turecka
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA) - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H) - Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (BEZPŁATNIE) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy siłownia jest czynna? - TAK - Czy mini klub jest czynny? - TAK - Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA) - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? tak Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. --> Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
22.02.2024 16:09
Hotel rodzinny Wi-Fi Przy plaży SPA Siłownia Tenis Mini Klub All Inclusive Serwis plażowy Sporty wodne
Pokoje 5 osobowe
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.