• Villa Garbi gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Hiszpania, Costa Brava, Lloret De Mar
  • favorite Dodaj do ulubionych
    favorite Usuń z ulubionych

Opis hotelu: Villa Garbi

Lokalizacja

LLoret De Mar, 84 km od lotniska w Barcelonie, ok. 35 km od lotniska w Gironie. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000 m2.

Data otwarcia

1990 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), basen odkryty. Goście mogą korzystać z aquaparku znajdującego się w hotelu Gran Garbi Mar.

Internet

- Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

500 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą.

Pokoje

Zlokalizowane w 1 budynku: - budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1) Typy pokoi: - pokoje standardowe dla max. 3 os.: klimatyzacja centralna, TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC)

Wyżywienie

- restauracja główna, bar

Śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-21:00)

Śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) All Inclusive (10:00-23:00) - śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) - lody - wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA) - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE - Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE - Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00:00-18:00) - Czy centrum SPA jest czynne? - NIE - Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE - Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM) OPŁATA TURYSTYCZNA W Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco: 5* - ok. 3€/os/doba (Barcelona ok. 6,25€/os.), 4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 4,45€/os/doba), 3* oraz 2* - ok. 0,60€/os./doba (Barcelona ok. 3,75€/dobra) apartamenty – ok. 0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 3,75€/os/doba). Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku. Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu. Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.

Aktualizacja opisu

27.03.2024 16:07

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi Aquapark All Inclusive Serwis plażowy

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Ośrodek nadmorski Bez paszportu

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka