Hotel zlokalizowany jest w centrum miejscowości Lovran, nad brzegiem morza, nad zatoką Kvarner. W okolicy znajdują się liczne sklepy, bary i restauracje. Stare Miasto oddalone o ok. 100 m; Zamek Trsat - ok. 30 km.
Najbliższa, nieduża żwirowo-betonowa plaża oddalona jest o ok. 100 m.
Czterogwiazdowy hotel oferuje 62 pokoje. Do dyspozycji gości: recepcja, winda, sejf w recepcji, restauracja, kawiarnia, sezonowy basen kryty, leżaki przy basenie siłownia, parking. Za dodatkową opłatą: strefa Wellness, pranie,
bezpłatne Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych i pokojach.
Pokój dwuosobowy Standard: ok. 26 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze i rozkładana sofa dla trzeciej osoby, TV, Wi-Fi, sejf, klimatyzacja, biurko, minibar (za opłatą), prywatna łazienka (prysznic, toaleta, umywalka, suszarka do włosów), pokój z widokiem na góry, park lub stare miasto. Pokój dwuosobowy od strony morza: ok. 24 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, jedno łóżko podwójne i rozkładana sofa dla trzeciej osoby, pokój od strony morza, część pokoi z balkonem; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy Standard. Pokój dwuosobowy Attic: ok. 23 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, jedno łóżko podwójne i łóżko pojedyncze, wanna lub prysznic w łazience, pokój na poddaszu; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy Standard.
siłownia, basen kryty (nieczynny od początku listopada do końca marca). Za dodatkową opłatą strefa Wellness z dwoma saunami fińskimi, jacuzzi, pokojem relaksacyjnym, systemem Kneippa, masaże i zabiegi kosmetyczno-pielęgnacyjne.
łóżeczko dla dziecka za dodatkową opłatą.
ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami. Serwowane śniadanie (7.00 – 10.00), serwowana kolacja (19.00 – 20.00).
4 gwiazdki; kategoria lokalna: 4 gwiazdki.
bezpłatny parking przy hotelu w miarę dostępności.
zwierzęta nie są akceptowane.
do zapłaty na miejscu ok. 2 € osoba / doba.
zakwaterowanie od 14.00, wykwaterowanie do 11.00.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet. Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.