• Mediteran (Zadar) gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Chorwacja, Dalmacja Północna, Zadar
  • favorite Dodaj do ulubionych
    favorite Usuń z ulubionych

Opis hotelu: Mediteran (Zadar)

Położenie

Hotel zlokalizowany jest w Środkowej Dalmacji, ok. 3,3 km od centrum popularnej, nadmorskiej miejscowości Zadar. W okolicy znajdują się sklepy bary i restauracje. Marina Tankerkomerc – 3,2 km; Stare Miasto Zadar z liczymi zabytkami – ok. 4,5 km; Muzeum Narodowe w Zadarze – ok. 5,5 km; Port lotniczy Zadar oddalony jest o ok. 14 km.

Plaża

Publiczna żwirowa plaża Borik sandy beach oddalona jest o ok. 1 km. Dojście do plaży przez miasto.

Wyposażenie

Trzygwiazdkowy hotel oferuje 30 pokoi. Do dyspozycji gości: recepcja, restauracja z tarasem, bar w lobby, basen zewnętrzny, leżaki przy basenie.

Dostęp do internetu

bezpłatne Wi-Fi.

Zakwaterowanie

Pokój Standard: ok. 24 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, biurko, prywatna łazienka (prysznic, toaleta, umywalka), prywatny balkon. Pokój Premium: ok. 24 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, indywidualnie sterowana klimatyzacja, minibar (za opłatą), sejf, suszarka do włosów, pokój nowocześnie urządzony, część pokoi z balkonem; poza tym wyposażony jak pokój Standard. Pokój Comfort: ok. 28 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno duże łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, minibar (za opłatą), sejf, suszarka do włosów, pokój nowocześnie urządzony, część pokoi z balkonem; poza tym wyposażony jak pokój Standard.

Wellness

basen zewnętrzny.

Wyżywienie

ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami. Śniadanie w formie bufetu, serwowana kolacja.

Kategoria nekera

3 gwiazdki; kategoria lokalna: 3 gwiazdki.

Parkowanie

bezpłatny parking dla gości przy hotelu.

Zwierzęta domowe

hotel nie akceptuje zwierząt.

Opłata klimatyczna

do zapłaty na miejscu ok. 1,9 € osoba / doba.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet. Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Klimatyzacja Internet Blisko lotniska Rowery Basen zewnętrzny Dla Rodzin Ośrodek nadmorski Bez paszportu Parking Darmowe WiFi

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka