• Grand Hotel (Pomorie) gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Bułgaria, Słoneczny Brzeg, Pomorie
  • favorite Dodaj do ulubionych
    favorite Usuń z ulubionych

Opis hotelu: Grand Hotel (Pomorie)

Opis

Wysokiej klasy hotel położony nieopodal piaszczystej plaży. Wyróżnia się on wspaniałą ofertą sportową, posiada boisko do piłki nożnej, koszykówki, korty tenisowe a także siłownię. Goście zostaną zakwaterowani w pokojach standardowych lub apartamentach z widokiem na morze. Goście chwalą obiekt za smaczną kuchnię i wysoki standard usług. Polecany rodzinom z dziećmi.

Lokalizacja

1 km od centrum Pomorie, 10 km od lotniska w Burgas.

Data otwarcia

2007 r. Na terenie hotelu znajdują się 2 restauracje, 2 bary, basen odkryty, basen kryty, 3 sale konferencyjne, sejf w recepcji (bezpłatny), room service (płatny), windy.

Rabaty i zniżki

1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

Internet

- Wi-Fi w lobby bezpłatne - Wi-Fi w pokojach płatne

Plaża

50 m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Parasole, leżaki - płatne.

Pokoje

Wyposażone w klimatyzację, TV, sejf w pokoju (bezpłatny), minibar (płatny), łazienkę (WC, prysznic lub wanna), balkon lub taras. Typy pokoi: w 6 piętrowym budynku głównym: - pokoje standardowe - apartamenty

Wyżywienie

- 2 restauracje, 2 bary

Śniadanie

- śniadanie - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

Śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie, obiadokolacja - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

Z myślą o dzieciach

- brodzik - plac zabaw - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (płatne, na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

- siłownia - siatkówka - minigolf - tenis stołowy - piłka nożna - koszykówka

Płatne

- centrum SPA, masaż - kort tenisowy

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Funkcjonowanie hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19: - Przed wejściem do hotelu goście a także pracownicy będą mieli mierzoną temperaturę - Goście są proszeni o częste mycie rąk płynami do dezynfekcji, które są dostępne na terenie hotelu - W restauracjach, na basenach i w salach konferencyjnych liczba osób będzie zredukowana aby było możliwe zachowanie dystansu społecznego - Stoły i krzesła w restauracji będą dezynfekowane po każdym użyciu - Przy jednym stole będzie mogło usiąść max. 4 os. - W hotelu będzie dostępna usługa room service - Pokoje będą zdezynfekowane przed każdym przyjazdem gościa + codzienna dezynfekcja newralgicznych miejsc (tj. łazienka, balkon, pilot TV, minibar, włączniki światła, telefon, klamki itp) - Miejsca publiczne tj lobby, recepcja, WC, korytarze będą dezynfekowane co godzinę - W strefie SPA można przebywać maksymalnie w grupach 4 osobowych. Zabrania się używania pokojowych ręczników w strefie odnowy biologicznej! - Jednocześnie z windy będą mogły skorzystać max 3 osoby lub jedna rodzina - W przypadku zaobserwowania niebezpiecznych objawów należy natychmiast poinformować o tym obsługę hotelu Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.

Aktualizacja opisu

08.02.2024 16:07

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi SPA Siłownia Serwis plażowy

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Klimatyzacja Internet Dla Niepełnosprawnych Sporty wodne Minigolf Tennis Sport Blisko lotniska Plac zabaw Rowery Basen wewnętrzny Basen zewnętrzny Przy plaży Siłownia Dla Rodzin Ośrodek nadmorski Bez paszportu Parking SPA&Wellness Darmowe WiFi

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka