• Grand Hotel Adriatic II gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Chorwacja, Kvarner, Opatija
  • favorite Dodaj do ulubionych
    favorite Usuń z ulubionych

Opis hotelu: Grand Hotel Adriatic II

Położenie

hotel zlokalizowany jest nad Zatoką Kvarner, w miejscowości Opatija. Centrum miasta z licznymi sklepami, barami i restauracjami oddalone jest o ok. 1,5 km, przystanek autobusowy – ok. 1,5 km. Kościół św. Jakuba -  ok. 1,1 km; pomnik „Dziewczynka z mewą” – ok. 1 km; Zamek Trsat – ok. 20 km.

Plaża

Publiczna skalista plaża na betonowych platformach oddalona jest o ok. 400 m. Zejście do wody po drabinkach.

Wyposażenie

Czterogwiazdkowy hotel oferuje 317 pokoi o standardzie 3 lub 4 gwiazdek. Do dyspozycji gości: recepcja, winda, lobby z miejscem do odpoczynku, wymiana walut, basen kryty z wodą morską, basen zewnętrzny typu infinity z widokiem na morze, leżaki przy basenie, restauracja główna, bar z tarasem, kawiarnia. Za dodatkową opłatą: pranie.

Dostęp do internetu

bezpłatne Wi-Fi.

Zakwaterowanie

Pokój dwuosobowy: ok. 17 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze; TV, Wi-Fi, klimatyzacja, minibar (za opłatą), prywatna łazienka (prysznic, toaleta, umywalka, suszarka do włosów). Pokój dwuosobowy z widokiem na morze: ok. 17 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, pokój z widokiem na morze; poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy.

Wellness

za dodatkową opłatą strefa Wellness: sauna, łaźnia turecka.

Wyżywienie

ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami.

Kategoria nekera

3 gwiazdki; kategoria lokalna: 3 gwiazdki.

Parkowanie

parking za dodatkową opłatą.

Zwierzęta domowe

zwierzęta nie są akceptowane.

Opłata klimatyczna

do zapłaty na miejscu ok. 1,9 € osoba / doba.

Ważne informacje

zakwaterowanie od 15.00, wykwaterowanie do 11.00.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet. Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Klimatyzacja Internet Dla Niepełnosprawnych Basen wewnętrzny Basen zewnętrzny Dla Rodzin Ośrodek nadmorski Bez paszportu Parking SPA&Wellness Darmowe WiFi

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka