ok. 1,2 km od centrum Pefkochori, pieszo ścieżką z hotelu ok. 800 m, najbliższe sklepy ok. 500 m od hotelu; ok. 97 km od lotniska w Salonikach; przystanek autobusowy ok. 500 m do hotelu.
publiczna, piaszczysto-żwirowa, łagodne zejście do morza, ok. 600 m. od hotelu. Leżaki i parasole za opłatą. Hotel oferuje bezpłatny transfer na plażę
hotel oferuje 135 pokoi rozmieszczonych w siedmiu 2-piętrowych budynkach. Do dyspozycji Gości: przestronne i eleganckie lobby, recepcja, restauracja główna Poseidon, 2 restauracje á la carte, bar przy basenie, taras z widokiem na basen i morze. Na zewnątrz w ogrodzie znajduje się basen ze słodką wodą oraz taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami i parasolami słonecznymi. Uwaga: hotel wyłącznie dla osób dorosłych. Rezerwacja możliwa dla Gości powyżej 16 lat.
Wi-Fi na terenie hotelu i w pokojach w cenie.
pokoje dwuosobowe standardowe (ok. 20-25 m2): indywidualnie sterowana klimatyzacja (w terminie: 3.04-28.10), łazienka, TV Sat, telefon, zestaw do kawy/herbaty, sejf, deska do prasowania i żelazko, minibar (płatny), balkon lub taras. Pokoje dwuosobowe superior z widokiem na morze (ok. 24 m2): wyposażone jak pokoje dwuosobowe standardowe, widok na morze. Junior Suite z prywatnym basenem (ok. 30 m2): wyposażone jak pokoje dwuosobowe standardowe.
siłownia, za opłatą: centrum spa (czynne: 3.04-28.10): jacuzzi, sauna, hammam, zabiegi pielęgnacyjne, masaże, kort tenisowy.
trzy posiłki: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu w restauracji głównej. Po południu przekąski w godz. 11:30-13:00 oraz 15:30-18:30. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, kawa, herbata, lody w wyznaczonym barze w godz. 9:30-22:30.
5 gwiazdek, kategoria lokalna: 5 gwiazdek.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), ubezpieczenie dla imprez turystycznych, bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet. Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności. TELEFONICZNA OPIEKA W JĘZYKU POLSKIM
1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc; 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc; 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc; 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc; APT kat. 1-2 = 0,25€/apt/noc; APT kat. 3 = 0,50€/apt/noc; APT kat. 4 = 1,00€/apt/noc.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.