Hotel miejski Aloft Muscat, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 200 km od Nizwa (Sur około 206 km, Sohar ca. 209 km). Najbliższa plaża znajduje się ok. 11 km od hotelu (płatny transfer na plażę). Przystanek autobusowy (ok. 8 km) zapewnia mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 8 km szpital. Lotnisko (MCT) położone jest ok. 15 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer.
Ten 9-piętrowy hotel, odnowiony w 2023 roku, oddaje do dyspozycji gości 193 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 03:00, check-out do godz. 12:00), lobby, 4 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), parking (bezpłatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 3 sale konferencyjne. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi, usługa prasowania oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa oraz usługa prania są dostępne odpłatnie.
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą (możliwość użytkowania od stycznia do grudnia).
Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie. All Inclusive Plus: śniadanie. Śniadanie można zjeść tylko w wybranych restauracjach.
W odległości ok. 11 km od hotelu znajduje się pole golfowe.
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: karta JCB, Diners Club, Visa, American Express, karta EC oraz Eurocard/MasterCard.
Pokoje wyposażone są w dodatkowe łóżko, czajnik (bezpłatnie), Internet (odpłatnie), sejf (za opłatą), ekspres do kawy na kapsułki (bezpłatnie) oraz telewizor z płaskim ekranem oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Ręczniki zmieniane są codziennie.
Pokoje wyposażone są w dodatkowe łóżko, czajnik (bezpłatnie), Internet (odpłatnie), sejf (za opłatą), ekspres do kawy na kapsułki (bezpłatnie) oraz telewizor z płaskim ekranem oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Ręczniki zmieniane są codziennie.
Pokoje wyposażone są w dodatkowe łóżko, czajnik (bezpłatnie), Internet (odpłatnie), sejf (za opłatą), ekspres do kawy na kapsułki (bezpłatnie) oraz telewizor z płaskim ekranem oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Ręczniki zmieniane są codziennie.
Pokoje wyposażone są w dodatkowe łóżko, czajnik (bezpłatnie), Internet (odpłatnie), sejf (za opłatą), ekspres do kawy na kapsułki (bezpłatnie) oraz telewizor z płaskim ekranem oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Ręczniki zmieniane są codziennie.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
01.03.2025 - 05.03.2025 - 4 dni
10.01.2025 - 15.01.2025 - 5 dni
08.03.2025 - 14.03.2025 - 6 dni
30.03.2025 - 06.04.2025 - 7 dni