CHORWACJA
w centrum Zagrzebia, do lotniska ok. 15 km.
17 pokoi, recepcja, lobby, sala TV, bar.
WiFI w hotelu w cenie.
ze śniadaniami, śniadanie kontynentalne.
pokoje dwuosobowe (ok. 20 m2): wanna lub prysznic, WC, suszarka do włosów, klimatyzacja, telefon, TV Sat, WiFi, sejf (za opłatą). Pokoje dwuosobowe comfort (ok. 24 m2): wyposażenie jak pokoje dwuosobowe.
parking za opłatą ok. 10 EUR/dzień.
hotel nie akceptuje zwierząt.
płatna na miejscu.
3 gwiazdki, kategoria lokalna: 3 gwiazdki.
15:00 godziny, Wyjazd do: 11:00 godziny.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystyczych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka rezydenta - w sezonie letnim: Kreta, Rodos, Korfu, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria (Burgas) całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba). Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir). Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności. TELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIM
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.