• Astoria Park gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Hiszpania, Costa Brava, Lloret De Mar

Opis hotelu

Poszukujesz najlepszej oferty w obiekcie Astoria Park, położonym w Hiszpania, Costa Brava, Lloret De Mar? Skorzystaj z oferty Biura Podróży Nekera. Nasi zaufani eksperci z ponad 25-letnim doświadczeniem chętnie pomogą Ci w wyborze oferty. Sprawdź pozostałe kierunki w naszej ofercie: oferty samolotem i oferty samochodem
KATEGORIA

4*

REGION

Costa Brava

OPIS

Kameralny hotel w znanym kurorcie Lloret de Mar. Polecany osobom, które chcą spędzić wakacje w ekonomicznym stylu w pięknej Hiszpanii. Dużą zaletą hotelu będzie jego niewielka odległość od plaży.

hotel

lokalizacja

500 m od centrum LLoret De Mar, 91 km od lotniska w Barcelonie, ok. 25 km od lotniska w Gironie. Hotel położony jest w bliskiej odległości od nadmorskiej promenady z restauracjami, kawiarniami. Hotel usytuowany na powierzchni: 2500 m2.

kategoria hotelu

4*

kategoria lokalna hotelu

4*

Data otwarcia

1969 r. Odnowiony w 2017 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

internet

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża

300 m od hotelu, publiczna, żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.

pokoje

Zlokalizowane w 1 budynku: - budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 3) Typy pokoi: - pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

- restauracja główna, bar

bez wyżywienia

śniadanie

- śniadanie (07:00-10:00)

śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-22:00)

śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-22:00) Soft All Inclusive - śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-22:00) - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe

z myślą o dzieciach

- krzesełka dla dzieci w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem) ! Skorzystaj z dodatkowych usług dla większego komfortu: - Elastyczne zmiany rezerwacji bez podawania powodu - Indywidualny transfer lotnisko-hotel-lotnisko - Ubezpieczenia dodatkowe na różne sytuacje O szczegóły zapytaj w biurze podróży

aktywnie i animacyjnie

w cenie

- sauna - jacuzzi

płatne

- centrum SPA - masaż - łaźnia turecka

dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA) - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 GOŚCI NA 1 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE - Czy centrum SPA jest czynne? - NIE - Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE - Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - KIEROWANIE GOŚCI DO IZOLATEK, POWIADOMIENIE WŁADZ, MONITOROWANY JEST KONTAKT Z PERSONELEM I INNYMI GOŚĆMI OPŁATA TURYSTYCZNA W Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco: 5* - ok. 3 €/os/doba (Barcelona ok. 2,25€/os.), 4* - ok. 1,20 €/os/doba (Barcelona ok. 1,10€/os/doba), apartamenty – ok. 1 €/os/doba (Barcelona ok. 2,25€/os/doba), campingi i pozostałe obiekty hotelowe – ok.0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 0,65€/os/doba). Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku. Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu. Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.

Aktualizacja opisu

31.12.2022 16:03

usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny Wi-Fi SPA All Inclusive Serwis plażowy


W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących obiektu Astoria Park, znajdującego się w Hiszpania, Costa Brava, Lloret De Mar prosimy o kontakt z naszym wakacyjnym ekspertem 222120500.

Pokoje terminy

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Klimatyzacja Internet Psy i koty mile widziane Dla Niepełnosprawnych Golf Sport Basen zewnętrzny Dla Rodzin Ośrodek nadmorski Bez paszportu

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje
Strzałka