5*
Phuket
Hotel składający się z kompleksu willi i pawilonów, urządzonych w miejscowym stylu, z wszelkimi udogodnieniami (np. prywatne baseny przy pokojach). Tutejsze restauracje zaserwują m. in. lokalne przysmaki, w SPA będzie można poddać się rozmaitym zabiegom, a dla spragnionych aktywnego wypoczynku przygotowano wiele atrakcji (np. korty tenisowe, siłownię czy sporty wodne na plaży).
40 km od centrum Phuket, 19 km od Nai Yang Beach, 14 km od lotniska w Phuket. Hotel usytuowany na powierzchni: 70672 m2.
5*
5*
2008 r. Odnowiony w 2018 r. Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), basen odkryty.
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
300 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 120 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: bar na plaży.
Zlokalizowane są w 91 budynkach: - 91 budynków deluxe (liczba pięter: 1) Typy pokoi: - pool wille dla max. 3 os.: jadalnia, 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras - lagoon pool wille dla max. 3 os.: jadalnia, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras - sala pool wille dla max. 3 os.: jadalnia, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras - rodzinne pool wille z dwiema sypialniami dla max. 5 os.: jadalnia, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras - pool wille z dwiema sypialniami dla max. 5 os.: jadalnia, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras - jim thomson wille z dwiema sypialniami dla max. 5 os.: salon, jadalnia, 2 sypialnie, basen, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras - pool pavilon z dwiema sypialniami dla max. 5 os.: salon, jadalnia, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras - pool pavilion z trzema sypialniami dla max. 7 os.: salon, jadalnia, 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- 2 restauracje/restauracje a la carte, bary (2)
- śniadanie (07:00-11:00) serwowane w restauracji "La Sala"
- śniadanie (07:00-11:00), obiadokolacja (18:00-22:00) serwowany w restauracji "La Sala"
- śniadanie (07:00-11:00), obiad (12:00-17:00), kolacja (18:00-22:00) serwowane w restauracji "La Sala" Restauracje a la carte - płatne. Wymagana rezerwacja. - "La Sala" - indyjska/tajska - "Sea Fire Salt" - owoce morza
- miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat - dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - plac zabaw - menu i krzesełka dla dzieci w restauracji - opiekunka dla dzieci (płatna) - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem) - możliwość wypożyczenia wózka za opłatą i w miarę dostępności
- korty do tenisa ziemnego (3) - oświetlenie kortów - rakiety i piłki do tenisa ziemnego - tenis stołowy - rzutki - siatkówka plażowa - miniboisko do piłki nożnej - siłownia - jacuzzi
- lekcje tenisa - sporty wodne na plaży - aerobik - centrum SPA - masaż - salon piękności
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - NIE - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 GOŚĆ NA 2 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy siłownia jest czynna? - TAK - Czy mini klub jest czynny? - TAK - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - TAK - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. -->
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
28.01.2023 16:03
Wi-Fi SPA Siłownia Tenis Mini Klub Serwis plażowy Sporty wodne
Pokoje 5 osobowe
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.