• Aonang Villa Resort gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Tajlandia, Krabi, Ao Nang

Opis hotelu: Aonang Villa Resort

Poszukujesz najlepszej oferty w obiekcie Aonang Villa Resort, położonym w Tajlandia, Krabi, Ao Nang? Skorzystaj z oferty Biura Podróży Nekera. Nasi zaufani eksperci z ponad 25-letnim doświadczeniem chętnie pomogą Ci w wyborze oferty. Sprawdź pozostałe kierunki w naszej ofercie: oferty samolotem i oferty samochodem
Opis

Położony przy pięknej plaży otoczony wapiennymi, strzelistymi klifami. Hotel znajduje się nieopodal tętniącej życiem miejscowości Aonang Beach. Oferuje piękne widoki na Morze Andamańskie, centrum SPA czy basen w nieregularnym kształcie. Szczególnie polecany parom na podróż poślubną.

Lokalizacja

Ao Nang, 20 km od centrum Krabi, 30 km od lotniska w Krabi. Hotel usytuowany na powierzchni: 24000 m2.

Data otwarcia

2010 r. Odnowiony w 2019 r. Na terenie hotelu: restauracje (3), bar, room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Internet

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

200 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 50 m długości, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: ręczniki plażowe, płatne: leżaki.

Pokoje

Zlokalizowane są w 7 budynkach: - 7 budynków (liczba pięter: 3, liczba wind: 3) Typy pokoi: - pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon - pokoje grand superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon - pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon - pokoje deluxe garden dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

- 3 restauracje (w tym restauracja a la carte), bar

Śniadanie

- śniadanie (07:00-10:30)

Śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:30), obiadokolacja (18:00-22:30)

Śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (07:00-10:30), obiad (11:00-15:00), kolacja (18:00-22:30) Restauracje a la carte - płatna. Wymagana rezerwacja. - międzynarodowa

Z myślą o dzieciach

- brodzik - miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat - dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - plac zabaw - menu i krzesełka dla dzieci w restauracji - opiekunka dla dzieci (płatna) - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

- tenis stołowy - bilard - siłownia

Płatne

- centrum SPA - masaż - sauna

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. UWAGA!przy zakwaterowaniu hotel pobiera depozyt. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - NIE - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH) - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 20 GOŚCI NA 50 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE,ROZPAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy siłownia jest czynna? - TAK - Czy mini klub jest czynny? - NIE - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji Gościa lub zakażenia COVID 19? - Tak, hotel zgłosi to do najbliższego szpitala, aby niezwłocznie przewieźć Gościa do szpitala - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Wszyscy pracownicy, którzy kontaktują się z Gościem, muszą wykonać test PCR. Wszyscy pracownicy muszą przeprowadzić bezpieczną kwarantannę. Po 24 godz. od opuszczenia pokoju, pokój zostanie posprzątany i dezynfekowany Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. -->

Uwaga!

Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.

Aktualizacja opisu

02.07.2022 16:07

Usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni Wi-Fi SPA Siłownia Mini Klub Serwis plażowy


W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących obiektu Aonang Villa Resort, znajdującego się w Tajlandia, Krabi, Ao Nang prosimy o kontakt z naszym wakacyjnym ekspertem 222120500.

Pokoje terminy

samolot Oferty z przelotem
Lupa Sprawdź inne terminy
  • pasażer pasażer
    Superior Superior
    termin

    07.09.2024 - 15.09.2024 - 7 dni/6 nocy

    wyżywienie Śniadania
    110 dni do wyjazdu

    6370 zł/os

    + 30 zł TFG i TFP informacja
    Sprawdź Strzałka
  • pasażer pasażer
    Superior Grand Superior
    termin

    03.06.2024 - 12.06.2024 - 8 dni/7 nocy

    wyżywienie Śniadania
    14 dni do wyjazdu

    6434 zł/os

    + 30 zł TFG i TFP informacja
    Sprawdź Strzałka
  • pasażer pasażer
    Superior Grand Superior
    termin

    16.06.2024 - 26.06.2024 - 9 dni/8 nocy

    wyżywienie Śniadania
    27 dni do wyjazdu

    6483 zł/os

    + 30 zł TFG i TFP informacja
    Sprawdź Strzałka
  • pasażer pasażer
    Superior Superior
    termin

    25.08.2024 - 06.09.2024 - 11 dni/10 nocy

    wyżywienie Śniadania
    97 dni do wyjazdu

    6725 zł/os

    + 30 zł TFG i TFP informacja
    Sprawdź Strzałka

Zalety hotelu

Klimatyzacja Internet Blisko lotniska Plac zabaw Rowery Basen zewnętrzny Siłownia Dla Rodzin Ośrodek nadmorski Parking SPA&Wellness Darmowe WiFi

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Podobne oferty

Lupa Zobacz więcej
zdjęcie hotelu
Glow Ao Nang Krabi gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Tajlandia, Krabi, Ao Nang

zdjęcie hotelu
Krabi Cha-Da Resort gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Tajlandia, Krabi, Ao Nang

zdjęcie hotelu
Ava Sea Resort Krabi gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Tajlandia, Krabi, Ao Nang

Strzałka