4*
Krabi
Położony przy pięknej plaży otoczony wapiennymi, strzelistymi klifami. Hotel znajduje się nieopodal tętniącej życiem miejscowości Aonang Beach. Oferuje piękne widoki na Morze Andamańskie, centrum SPA czy basen w nieregularnym kształcie. Szczególnie polecany parom na podróż poślubną.
Ao Nang, 20 km od centrum Krabi, 30 km od lotniska w Krabi. Hotel usytuowany na powierzchni: 24000 m2.
4*
4*
2010 r. Odnowiony w 2019 r. Na terenie hotelu: restauracje (3), bar, room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
200 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 50 m długości, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: ręczniki plażowe, płatne: leżaki.
Zlokalizowane są w 7 budynkach: - 7 budynków (liczba pięter: 3, liczba wind: 3) Typy pokoi: - pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon - pokoje grand superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon - pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon - pokoje deluxe garden dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon
- 3 restauracje (w tym restauracja a la carte), bar
- śniadanie (07:00-10:30)
- śniadanie (07:00-10:30), obiadokolacja (18:00-22:30)
- śniadanie (07:00-10:30), obiad (11:00-15:00), kolacja (18:00-22:30) Restauracje a la carte - płatna. Wymagana rezerwacja. - międzynarodowa
- brodzik - miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat - dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - plac zabaw - menu i krzesełka dla dzieci w restauracji - opiekunka dla dzieci (płatna) - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
- tenis stołowy - bilard - siłownia
- centrum SPA - masaż - sauna
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. UWAGA!przy zakwaterowaniu hotel pobiera depozyt. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - NIE - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH) - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 20 GOŚCI NA 50 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE,ROZPAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy siłownia jest czynna? - TAK - Czy mini klub jest czynny? - NIE - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji Gościa lub zakażenia COVID 19? - Tak, hotel zgłosi to do najbliższego szpitala, aby niezwłocznie przewieźć Gościa do szpitala - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Wszyscy pracownicy, którzy kontaktują się z Gościem, muszą wykonać test PCR. Wszyscy pracownicy muszą przeprowadzić bezpieczną kwarantannę. Po 24 godz. od opuszczenia pokoju, pokój zostanie posprzątany i dezynfekowany Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. -->
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
02.07.2022 16:07
Niepełnosprawni Wi-Fi SPA Siłownia Mini Klub Serwis plażowy
25.05.2023 - 02.06.2023 - 7 dni/6 nocy
5537 zł/os
Sprawdź04.06.2023 - 14.06.2023 - 9 dni/8 nocy
5864 zł/os
Sprawdź03.06.2023 - 14.06.2023 - 10 dni/9 nocy
6159 zł/os
Sprawdź28.05.2023 - 09.06.2023 - 11 dni/10 nocy
6182 zł/os
Sprawdź