• Bahi Ajman Palace gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Emiraty Arabskie, Ajman, Ajman

Opis hotelu

Poszukujesz najlepszej oferty w obiekcie Bahi Ajman Palace, położonym w Emiraty Arabskie, Ajman, Ajman? Skorzystaj z oferty Biura Podróży Nekera. Nasi zaufani eksperci z ponad 25-letnim doświadczeniem chętnie pomogą Ci w wyborze oferty. Sprawdź pozostałe kierunki w naszej ofercie: oferty samolotem i oferty samochodem
KATEGORIA

5*

REGION

Ajman

OPIS

Luksusowy i elegancki hotel położony zaledwie kilka minut od prywatnej plaży. Mieści się w zabytkowym budynku, z którego roztacza się widok na Zatokę Perska i panoramę miasta.Wszystkie pokoje i apartamenty są komfortowo wyposażone. Profesjonalna i fachowa obsługa z przyjemnością służy swoją pomocą tak by te wakacje były niezapomniane.

hotel

lokalizacja

1 km od centrum Ajman, 87 km od lotniska w Dubaju DWC, 35 km od lotniska w Dubaju DXB. Hotel usytuowany na powierzchni: 9517 m2.

kategoria hotelu

5*

kategoria lokalna hotelu

5*

Data otwarcia

2012 r. Na terenie hotelu: restauracje (3), bar, room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (4), centrum biznesowe (bezpłatne), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

internet

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża

30 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, pomost. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe. Płatne: bar na plaży.

pokoje

Zlokalizowane są w 1 budynku: - 1 budynek główny (liczba pięter: 7, liczba wind: 6) Typy pokoi: - pokoje deluxe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon - pokoje deluxe city view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC) - junior suite dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC) - suity dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), telefon, łazienka (wanna, WC) - suity dla max. 5 os.: salon, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

- restauracja główna, restauracje a la carte (2), bar

śniadanie

- śniadanie (06:30-11:00)

śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (06:30-11:00), obiadokolacja (18:30-22:30)

śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (06:30-11:00), obiad (12:30-15:30), kolacja (18:30-22:30) Soft All Inclusive (11:00-23:30) - śniadanie (06:30-11:00), obiad (12:30-15:30), kolacja (18:30-22:30) - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe Restauracje a la carte - płatne. Wymagana rezerwacja. - japońska, egipska

z myślą o dzieciach

- brodzik - miniklub dla dzieci w wieku 4-11 - dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - menu dla dzieci w restauracji - krzesełka dla dzieci w restauracji - opiekunka dla dzieci (płatna) - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne - możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)

aktywnie i animacyjnie

w cenie

- koszykówka - siatkówka plażowa - siłownia - sauna - jacuzzi

płatne

- sporty wodne na plaży - centrum SPA - masaż - salon piękności - łaźnia turecka

dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. UWAGA!Przy zakwaterowaniu hotel pobiera depozyt. Hotel nie serwuje alkoholi. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H) - Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (ZA OPŁATĄ, INDYWIDUALNIE PAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy siłownia jest czynna? - TAK - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK, ZGODNIE Z PROTOKOŁEM Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. --> Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.

Uwaga!

Zgodnie z przepisami obowiązującymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich dzieci poniżej 12 roku życia śpią z rodzicami w jednym łóżku. W każdym hotelu obowiązują inne zasady dotyczące zakwaterowania dziecka. O szczegóły zapytaj sprzedawcę. Dzieci poniżej 5 r.ż. nie mogą korzystać z basenów dla dorosłych w hotelach w Dubaju, zgodnie z nowymi przepisami wydanymi przez władze miejskie Dubaju. Rozporządzenie obejmuje również sytuacje, w których dzieciom towarzyszą rodzice.

Aktualizacja opisu

09.01.2023 16:04

usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni Wi-Fi SPA Siłownia Mini Klub All Inclusive Serwis plażowy Sporty wodne


W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących obiektu Bahi Ajman Palace, znajdującego się w Emiraty Arabskie, Ajman, Ajman prosimy o kontakt z naszym wakacyjnym ekspertem 222120500.

Pokoje terminy

samolot Oferty z przelotem
Lupa Zmień kryteria wyszukania
  • pasażer pasażer
    Deluxe City View
    pasażer

    14.04.2023 - 21.04.2023 - 7 nocy

    pasażer Śniadania
    75 dni do wyjazdu

    4402 zł/os

    Sprawdź Strzałka
  • pasażer pasażer
    Deluxe City View
    pasażer

    07.04.2023 - 21.04.2023 - 14 nocy

    pasażer Śniadania
    68 dni do wyjazdu

    6865 zł/os

    Sprawdź Strzałka

Zalety hotelu

Ośrodek nadmorski

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka