• Cityhotel Champa Central gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Malediwy, Male Atol, Male

Opis hotelu: Cityhotel Champa Central

Poszukujesz najlepszej oferty w obiekcie Cityhotel Champa Central, położonym w Malediwy, Male Atol, Male? Skorzystaj z oferty Biura Podróży Nekera. Nasi zaufani eksperci z ponad 25-letnim doświadczeniem chętnie pomogą Ci w wyborze oferty. Sprawdź pozostałe kierunki w naszej ofercie: oferty samolotem i oferty samochodem
Naszym zdaniem

Miejski hotel w stolicy Malediwów, odpowiedni dla gości, którzy chcą poznać tętniącą życiem główną wyspę archipelagu. Niedroga baza wypadowa na nurkowanie.

Położenie

W centrum stolicy, przy ulicy Rahdhebai Magu, w odległości spaceru od słynnej alei handlowej Majeedhee Magu. Atrakcje turystyczne, takie jak Park Sułtana, Meczet Starego Piątku, Muzeum Narodowe i Galeria Sztuki, a także sztuczna plaża są w odległości 500-900 metrów od hotelu, międzynarodowe lotnisko - ok. 3,5 km. Plaża Southwest znajduje się ok. 3 km od hotelu.

Wyposażenie

Lobby, recepcja, biblioteczka, bezpłatne łącza Wi-Fi, restauracja główna (dania kuchni azjatyckiej, międzynarodowej, bufety, a'la carte, barbeque), restauracja na tarasie dachowym (a'la carte, najwyżej usytuowana restauracja w mieście), room service, sala konferencyjna.

Pokoje

Superior - pokój dwuosobowy z łazienką, TV sat, klimatyzacją, telefonem, minibarem, zestawem do kawy/herbaty, sejfem, łączami WiFi. Powierzchnia - ok. 20 m kw.  Deluxe - pokój dwuosobowy z łazienką, TV sat, klimatyzacją, telefonem, minibarem, zestawem do kawy/herbaty, sejfem, łączami WiFi. Powierzchnia - ok. 25 m kw.  Executive - pokój dwuosobowy z łazienką, TV sat, klimatyzacją, telefonem, minibarem, ekspresem do kawy, zestawem do kawy/herbaty, sejfem, łączami WiFi, balkonem. Powierzchnia - ok. 35 m kw. Usytuowanie na 9. piętrze. W pokojach deluxe oraz executive - możliwość dostawki.

Wyżywienie

Bez wyżywienia BB - śniadania w formie bufetów W hotelu nie serwuje się alkoholu.

Sport i rozrywka

Siłownia, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje przy plażach, wycieczki po mieście, rejsy na wyspę Meeru (godzina łodzią motorową, na miejscu plaża, sporty, restauracje itp.).

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Uwagi

Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Wizy

Wizy i przepisy celne Od 24 kwietnia 2023 r. wszyscy przylatujący na Malediwy, jak i powracający z nich, muszą wypełnić on-line deklaracje podróżnego na stronie https://imuga.immigration.gov.mv/ethd. Należy tego dokonać nie wcześniej niż 96 godzin przed wylotem. Deklaracja obowiązuje wszystkich podróżnych, zarówno dorosłych jak i dzieci.  Kod QR wygenerowany po wypełnieniu deklaracji, radzimy zachować na łatwo dostępnym nośniku (telefon, wydruk etc.). Konieczne jest także posiadanie przy sobie potwierdzenie rezerwacji hotelowej obejmującej cały czas pobytu gościa na Malediwach. Uwaga, w przypadku niespelnienia powyższych wymagań - turyści udający się na Malediwy oraz wracający z z nich -  nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. xxxxxxx Przy pobycie do 30 dni wiza nie jest wymagana. Paszport musi być ważny co najmniej przez 6 miesięcy od daty powrotu. Przy przylocie, na lotnisku otrzymuje się bezpłatny stempel w paszporcie, zezwalający na wjazd. Zabroniony jest wwóz alkoholu, broni oraz narkotyków. Alkohol można kupić w hotelach i ośrodkach turystycznych (wysokie ceny). Przemyt narkotyków grozi karą więzienia. Zabroniony jest wywóz koralowców, pereł oraz żółwi. Niewielką ilość papierosów czy upominków można przewozić bez płacenia cła. Osoby posługujące się paszportami lub dokumentami tożsamości wydanymi w innym kraju niż Polska, zobowiązane są do samodzielnego sprawdzania warunków wyjazdowych do wybranego kraju docelowego i zastosowanie się do nich. Biuro Best Reisen Group Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niewywiązanie się przez klientów z powyższego obowiązku.

Podróż z innym paszportem niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Bezpieczne wakacje

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.   Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html


W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących obiektu Cityhotel Champa Central, znajdującego się w Malediwy, Male Atol, Male prosimy o kontakt z naszym wakacyjnym ekspertem 222120500.

Pokoje terminy

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Ośrodek nadmorski

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

map