Ekskluzywny hotel idealnie wkomponowany w tropikalną przyrodę. Należy do prestiżowej sieci Constance oraz do elitarnej grupy The Leading Hotels of The World, szczyci się certyfikatem Green Globe. Zachwyca pejzażami, architekturą, wyborną kuchnią, znakomitym spa i nienagannym serwisem, ma świetnie wyposażone duże wille (z basenami!) przy plaży lub na wodzie. Idylla dla rodzin, rajski zakątek dla par!
Atol Alifu, wyspa z piękną plażą, ok. 86 km od międzynarodowego lotniska Male, skąd podróż trwa ok. 25 minut hydroplanem. Z międzynarodowego lotniska pasażerowie udają się do stanowiska nr 37 przed terminalem przylotów, skąd są transportowani (ok. 10 minut jazdy) do terminalu Trans Maldivian Airways, gdzie w eleganckim salonie oczekują na hydroplan, którym udadzą się w podróż (piękna sceneria!) na wyspę hotelową. Transfer hydroplanem odbywa się wyłącznie w ciągu dnia. Ostatni odlatuje o godzinie 16:00. W Lounge Constance znajdują się wygodne fotele, bezpłatne napoje, przekąski i sieć internetowa. Limit bagażu na transferze - bagaż rejestrowany 20 kg, bagaż podręczny 3 kg (nadbagaż za 1 kg - opłata około 5 USD+ podatek 12%, płatne na miejscu).
Lobby z całodobową recepcją, sklepiki z pamiątkami i biżuterią, restauracja główna Jahaz (kuchnia międzynarodowa, bufety tematyczne, część wewnętrzna i zewnętrzna), restauracja Jing z tarasem (specjalność: kuchnia azjatycka), Meeru Beach Grill (dania z grilla, owoce morza, otwarte wieczorem), Kaika Sushi Bar (klimatyczny bar sushi), Jahaz Bar & Lounge z częścią przy plaży, wieczorny Jing Bar z tarasem, piwniczka win, gabinet lekarski, pralnia, Resort Hospitality Lounge - rodzaj poczekalni dla gości (przy wczesnym przyjeździe lub późnym wyjeździe) z miejscami wypoczynkowymi, prysznicami, Internetem, TV, komputerem, biblioteczką, kawą, herbatą.
Beach villa - gustowna, obszerna willa z lokalnymi dodatkami, drewna i marmuru; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, telewizor LCD 42 '/ kanały satelitarne, DVD, WI-FI, telefon, minibar, minichłodziarka do wina, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, biurko, elegancka łazienka, prysznic na zewnątrz, ogródek, duży taras, prywatny basen. Całkowita powierzchnia - ok. 350 m kw. Water villa - gustowna, obszerna willa z lokalnymi dodatkami, drewna i marmuru; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, telewizor LCD 42 '/ kanały satelitarne, DVD, WI-FI, telefon, minibar, minichłodziarka do wina, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, biurko, elegancka łazienka, taras, prywatny basen, zejście do laguny. Zakwaterowanie dzieci w willach na wodzie - na odpowiedzialność rodziców. Hotel wymaga podpisania stosownego oświadczenia przez rodziców / opiekunów. Całkowita powierzchnia - ok. 100 m kw.
BB - śniadania (bufety) w restauracji Jahaz All inclusive - śniadania (bufet), obiady (bufet lub a'la carte: przystawka, danie główne i deser) i kolacje (bufety w restauracji Jahaz), kolacje a'la carte (wyznaczone dania) w restauracji Meereu i w restauracji Jing (wymagane rezerwacje), podwieczorek w barze Jahaz, woda mineralna, międzynarodowe napoje bezalkoholowe i alkoholowe (w tym szeroki wybór win i markowych alkoholi), koktajle, szampan do śniadania, codziennie uzupełniany minibar z winem, piwem, napojami bezalkoholowymi, wodą mineralną i słodyczami, drink w willi na powitanie. Darmowe napoje serwowane są do północy, później - odpłatnie. Goście korzystający z opcji all inclusive mogą wybrać się na 2 bezpłatne wycieczki (np. rejs tradycyjną łodzią dhoni o zachodzie słońca, obserwacja delfinów, rejs na snurkowanie lub wędkowanie - uzależnione od warunków pogodowych), mają też nielimitowany wstęp do łaźni, sauny i jacuzzi.
Basen, tarasy słoneczne, siłownia, tenis ziemny (rakiety i piłki można wypożyczać), siatkówka plażowa, tenis stołowy, badminton, szachy ogrodowe, canoe, stand up paddle board, rowery wodne, sprzęt do nurkowania powierzchniowego, windsurfing, żeglarstwo katamaranem (przy dwóch ostatnich wymagane odbycie płatnego testu umiejętności). Odpłatnie: sporty motorowe, lekcje nurkowania, rejsy z nurkowaniem, wyprawy wędkarskie, zorganizowane rejsy katamaranem, wycieczki, prestiżowy, wspaniale usytuowany ośrodek spa z kilkoma gabinetami, sauną, łaźnią, salą jogi, strefą relaksacyjną.
Klub dla dzieci w wieku od 4 do 11 lat z kadrą animatorów, kulinarne atrakcje, gry i zabawy, sala zabaw, plac zabaw, możliwa odpłatna opiekunka.
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców. Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.
1) Niezaszczepieni goście zostaną poproszeni o wykonanie dodatkowego testu PCR przeprowadzonego po wylądowaniu przez zespół medyczny hotelu (bez dodatkowych kosztów dla klienta). Podczas oczekiwania na wynik testu klienci będą mogli udać się do hotelu, gdzie po przyjeździe zostaną poproszeni o pozostanie w swoim pokoju do czasu otrzymania wyników testu. Czas oczekiwania może potrwać maksymalnie 24 godziny. W przypadku negatywnego wyniku testu klient może opuścić pokój i swobodnie poruszać się po hotelu. Jeśli wynik testu będzie pozytywny, klient zostanie poproszony o kontynuowanie samoizolacji w swoim pokoju. 2) Uprzejmie prosimy o przesłanie mailem skanów paszportów i certyfikatów szczepień klientów na tydzień przed planowanym wylotem. Ma to na celu przyśpieszenie procedur przeprowadzanych przez hotel po przyjeździe klientów na Malediwy.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. Tax
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wizy i przepisy celne Od 24 kwietnia 2023 r. wszyscy przylatujący na Malediwy, jak i powracający z nich, muszą wypełnić on-line deklaracje podróżnego na stronie https://imuga.immigration.gov.mv/ethd. Należy tego dokonać nie wcześniej niż 96 godzin przed wylotem. Deklaracja obowiązuje wszystkich podróżnych, zarówno dorosłych jak i dzieci. Kod QR wygenerowany po wypełnieniu deklaracji, radzimy zachować na łatwo dostępnym nośniku (telefon, wydruk etc.). Konieczne jest także posiadanie przy sobie potwierdzenie rezerwacji hotelowej obejmującej cały czas pobytu gościa na Malediwach. Uwaga, w przypadku niespelnienia powyższych wymagań - turyści udający się na Malediwy oraz wracający z z nich - nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. xxxxxxx Przy pobycie do 30 dni wiza nie jest wymagana. Paszport musi być ważny co najmniej przez 6 miesięcy od daty powrotu. Przy przylocie, na lotnisku otrzymuje się bezpłatny stempel w paszporcie, zezwalający na wjazd. Zabroniony jest wwóz alkoholu, broni oraz narkotyków. Alkohol można kupić w hotelach i ośrodkach turystycznych (wysokie ceny). Przemyt narkotyków grozi karą więzienia. Zabroniony jest wywóz koralowców, pereł oraz żółwi. Można wwieźć maksymalnie 200 papierosów lub 25 cygar lub 250 gramów tytoniu. Od 15 listopada 2024 r. przewożenie produktów do waporyzacji jest nielegalne. Od 15 grudnia 2024 roku używanie, posiadanie, produkcja, sprzedaż, reklama i dystrybucja wszelkich produktów do waporyzacji - całkowicie zabronione.Osoby posługujące się paszportami lub dokumentami tożsamości wydanymi w innym kraju niż Polska, zobowiązane są do samodzielnego sprawdzania warunków wyjazdowych do wybranego kraju docelowego i zastosowanie się do nich. Biuro Best Reisen Group Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niewywiązanie się przez klientów z powyższego obowiązku.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.