• La Palmera & Spa gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Hiszpania, Costa Brava, Lloret De Mar

Opis hotelu: La Palmera & Spa

Poszukujesz najlepszej oferty w obiekcie La Palmera & Spa, położonym w Hiszpania, Costa Brava, Lloret De Mar? Skorzystaj z oferty Biura Podróży Nekera. Nasi zaufani eksperci z ponad 25-letnim doświadczeniem chętnie pomogą Ci w wyborze oferty. Sprawdź pozostałe kierunki w naszej ofercie: oferty samolotem i oferty samochodem
Lokalizacja

100 m od LLoret De Mar, 20 km od lotniska w Gironie, 90 km od lotniska w Barcelonie. Hotel usytuowany na powierzchni: 2500 m2.

Data otwarcia

1973 r. Odnowiony w 2012 r. Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

Internet

- Wi-Fi w lobby bezpłatne

Plaża

300 m od hotelu, publiczna, żwirowa, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.

Pokoje

Zlokalizowane w 1 budynku: - budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 2) Typy pokoi: - pokoje standardowe dla max. 4 os.: klimatyzacja centralna (działa w godzinach 06:00-04:00), sejf (płatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

- restauracja główna, bar

Śniadanie

- śniadanie (07:00-10:00)

Śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-22:00)

Śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-22:00) All Inclusive Soft (10:00-23:00) - śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-22:00) - wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe tylko do posiłków

Z myślą o dzieciach

- krzesełka dla dzieci w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

- sauna - jacuzzi

Płatne

- bilard - centrum SPA - masaż - łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE - Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA) - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH) - Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - NIE - Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?odizolowanie zakażonego gościa od pozostałych OPŁATA TURYSTYCZNA W Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco: 5* - ok. 3€/os/doba (Barcelona ok. 6,25€/os.), 4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 4,45€/os/doba), 3* oraz 2* - ok. 0,60€/os./doba (Barcelona ok. 3,75€/dobra) apartamenty – ok. 0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 3,75€/os/doba). Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku. Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu. Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.

Aktualizacja opisu

08.02.2024 16:06

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi SPA All Inclusive Serwis plażowy Pokoje 4 osobowe


W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących obiektu La Palmera & Spa, znajdującego się w Hiszpania, Costa Brava, Lloret De Mar prosimy o kontakt z naszym wakacyjnym ekspertem 222120500.

Pokoje terminy

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Ośrodek nadmorski Bez paszportu

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Podobne oferty

Lupa Zobacz więcej
zdjęcie hotelu
HTop Summer Sun (ex. Sant Jordi) gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Hiszpania, Costa Brava, Santa Susanna

zdjęcie hotelu
Blue Sea Montevista Hawai (ex Evenia ) gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Hiszpania, Costa Brava, Lloret De Mar

zdjęcie hotelu
Don Juan Tossa gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Hiszpania, Costa Brava, Tossa De Mar

Strzałka