Kameralny hotel z miłą obsługą. Położenie na wzgórzu Cerro da Piedade gwarantuje piekny widok na miasto i ocean.
10 min spacerem od centrum Albuefeira, 2 min od plaży, 35 km od lotniska w Faro
Lobby z miejscami wypoczynku, całodobowa recepcja, taras słoneczny, bar, bezpłatne łącza Wi-Fi, winda, pralnia za opłatą, bezpłatny parking
SINGLE STANDARD - standardowy pokój jedoosobowy z łazienką, powierzchnia 15 m, TV, telefon, sejf DOUBLE STANDARD - standardowy pokój dwuosobowy z łazienką, powierzchnia 15 m, TV, telefon, sejf TRIPLE STANDARD - standardowy pokój trzyosobowy z łazienką, powierzchnia 15 m, TV, telefon, sejf
RO - tylko zakwaterowanie, bez wyżywienia BB - bufet śniadaniowy
Basen odkryty
brak udogodnień dla dzieci
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
W Portugalii pobierana jest opłata klimatyczna. Należy ja zapłacić bezpośrednio w hotelu przy zameldowaniu. Opłata wynosi 2 EUR za noc za osobę przy pobytach o długości do 7 nocy. Z opłaty zwolnione są dzieci do 12 roku życia.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
01.05.2024 - 04.05.2024 - 3 dni
15.05.2024 - 21.05.2024 - 6 dni
13.05.2024 - 18.05.2024 - 5 dni
29.06.2024 - 03.07.2024 - 4 dni