Hotel zlokalizowany jest w zachodniej części Austrii, w dolinie Zillertal, w centrum miejscowości Mayrhofen. W pobliżu znajduje się ośrodek narciarski Mayrhofen-Hippach oferujący ok. 140 km tras o różnym poziomie trudności oraz blisko 60 nowoczesnych wyciągów. Najbliższy wyciąg gondolowy Penkenbahn oddalony jest o ok. 850 m. Do wyciągów kursuje bezpłatny skibus.
Czterogwiazdkowy hotel oferuje nowocześnie urządzone pokoje o różnym Standardzie. Do dyspozycji gości: recepcja, restauracja główna, restauracja a la carte serwująca dania kuchni tradycyjnej i międzynarodowej, winiarnia, basen kryty z hydromasażem, basen zewnętrzny, pokój relaksacyjny, siłownia.
bezpłatne Wi-Fi.
Pokój Classic: ok. 35 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne, miejsce do odpoczynku ze stolikiem i fotelami, TV, Wi-Fi, prywatna łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, umywalka, suszarka do włosów), balkon lub taras. Penthouse: ok. 30 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, jedno łóżko podwójne, sejf, balkon lub taras z widokiem na góry; poza tym wyposażony jak pokój Classic. Pokój Gartensuite: ok. 70 m2, mogący zakwaterować do czterech osób, sypialnia z łóżkiem piętowym i część dzienna z łóżkiem podwójnym i częścią dzienną z sofą i stolikiem, balkon z widokiem na góry; poza tym wyposażony jak pokój Classic.
siłownia.
basen kryty z hydromasażem, basen zewnętrzny, pokój relaksacyjny tylko dla dorosłych. Za dodatkową opłatą masaże i zabiegi kosmetyczno-pielęgnacyjne.
menu dla dzieci.
ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie (7.00 – 10.00), 5-daniowa kolacja z wyborem spośród trzech dań głównych, bufet sałatkowy (18.30 – 20.30). Dodatkowo dla osób rezerwujących wyżywienie z dwoma posiłkami popołudniowa przekąska (14.30 – 16.30).
4 gwiazdki; kategoria lokalna: 4 gwiazdki.
bezpłatny skibus do wyciągów.
bezpłatny parking przy hotelu.
hotel akceptuje zwierzęta domowe (w wybranych pokojach) na zapytanie, za dodatkową opłatą (ok. 15 € / doba).
do zapłaty na miejscu ok. 2,2 € osoba / doba.
zakwaterowanie od 14.00, wykwaterowanie do 11.00.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), ubezpieczenie dla imprez turystycznych, bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet. Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.