Hotel Pinhal do Sol to rodzinny hotel położony w sercu Algarve, między prestiżowymi Vilamourą a Vale do Lobo. Otoczony aromatycznym lasem sosnowym, zapewnia relaks w ciszy, a jednocześnie szybką komunikację z lokalnymi plażami, parkami tematycznymi i renomowanymi polami golfowymi. Komfortowe pokoje z balkonami, dwa baseny, kort tenisowy i bogata oferta rekreacyjna sprawiają, że każdy dzień staje się pełen radości i wypoczynku. To idealna baza dla rodzin, par i grup przyjaciół poszukujących spokoju i szerokich możliwości aktywności.
- położony między miejscowościami Vilamoura i Vale do Lobo, - 1,5 km od parku wodnego Aquashow Quarteira, - ok. 15 km od Loule, - ok. 22km od Albufeiry, - ok. 23 km od lotniska FAO, - w pobliżu hotelu znajdują się bary/restauracje i przystanek autobusowy, - w pobliżu są kluby golfowe Vila Sol (5,5 km) i Oceanico Pinhal (7,5 km);
- 3-gwiazdkowy, - 56 pokoi, - lobby, - taras, - ogród,
- ok. 3 km do publicznej plaży, - piaszczysta, - w miesiącach letnich hotel zapewnia transfer na plażę;
- basen zewnętrzny i oddzielny basen dla dzieci, - plac zabaw, - bilard, - kort tenisowy;
- recepcja 24h, - sejf (płatny), - parking, - bezpłatne Wi-Fi, - shuttle do plaży i centrum w miesiącach letnich, - wypożyczalnia rowerów, - wypożyczalnia samochodów, - kantor wymiany;
- ok. 19 m², - 2 łóżka pojedyncze, - max. 2 osoby dorosłe + 1 dziecko, - wyposażona łazienka (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), - klimatyzacja - sejf (za dodatkową opłatą) - bezpłatne Wi-Fi - balkon lub taras - taras - telefon - telewizor
- ok. 22 m², - 1 łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze, - max. 2 osoby dorosłe + 1 dziecko, - wyposażona łazienka (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), - klimatyzacja, - sejf (za dodatkową opłatą), - bezpłatne Wi-Fi, - telefon, - telewizor, - balkon lub taras, - wszystkie pokoje znajdują się na parterze;
- ok. 20 m², - maksymalna liczba osób 2 osoby dorosłe, - 1 łóżko podwójne, - wyposażona łazienka (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), - klimatyzacja, - czajnik, - lodówka, - telewizja satelitarna, - telefon, - sejf, - balkon/taras, - bezpłatne Wi-Fi;
- ok. 44 m² - maksymalne obłożenie w pokoju to 4 osoby - 3 łóżka pojedyncze lub 1 łóżko pojedyncze i 1 łóżko podwójne lub 4 łóżka pojedyncze, - wyposażona łazienka (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), - klimatyzacja, - czajnik, - lodówka, - telewizja satelitarna, - telefon, - sejf, - bezpłatne Wi-Fi, - balkon/taras;
BB - śniadania w formie bufetu, All Inclusive - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach, w ciągu dnia dostępne są przekąski - restauracja, - bar, - snack-bar - bar przy basenie
ok. 1-2 EUR/dzień/os. powyżej 13 roku życia, płatny na miejscu w hotelu. Kategoria Nekera - 3 gwiazdki, kategoria lokalna - 3 gwiazdki
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), ubezpieczenie dla imprez turystycznych, bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet. Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności. TELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIM OPISIMPREZY_CENAZAWIERA_FAO
07.12.2025 - 11.12.2025 - 5 dni/4 noce
06.12.2025 - 11.12.2025 - 6 dni/5 nocy
11.01.2026 - 17.01.2026 - 7 dni/6 nocy
14.01.2026 - 21.01.2026 - 8 dni/7 nocy