Elegancki hotel usytuowany na rozległym, zielonym terenie pośród malowniczych pejzaży. Tropikalne otoczenie, ciekawa architektura, basen z niesamowitym widokiem, piękny ogród, luksusowe wnętrza, wspaniały personel. Miejsce wyjątkowe.
Na wyspie Ko Lanta, przy piaszczystej plaży, ok. 6 km od starej dzielnicy, 62 km od lotniska w Krabi. W sąsiedztwie sklepiki, bary itd. Uwaga - ze względu na poranne godziny lotu i kursowanie łodzi, wykwaterowanie nastąpi dzień przed wylotem. Ostatni nocleg będzie w hotelu w bliskiej odległości do lotniska.
Eleganckie lobby z całodobową recepcją, Wi-Fi, biblioteka, kawiarenka internetowa, sklep z tajskim rękodziełem, pokój wypoczynkowy dla czekających na zakwaterowanie lub wykwaterowanie, restauracja główna, restauracja tajska, snack bar na dachu, piękna restauracja Watermark z widokiem na morze, bar sushi, koktajl bar, bar przy basenie.
Przestronne, eleganckie, wyposażone w meble z tajskimi akcentami i drewniane podłogi; Deluxe - łazienka (wanna, kabina prysznicowa, suszarka, szlafroki, kapcie), łącza internetowe, serwis do przygotowywania kawy i herbaty, sejf, minibar / lodówka, telewizor z płaskim ekranem, żelazko i deska do prasowania, balkon z widokiem na ogród. Powierzchnia - ok. 45 m kw. Usytuowanie na zboczu (schody). Pond - łazienka (wanna, kabina prysznicowa, suszarka, szlafroki, kapcie), łącza internetowe, serwis do przygotowywania kawy i herbaty, sejf, minibar / lodówka, telewizor z płaskim ekranem, żelazko i deska do prasowania, balkon lub taras z widokiem na staw i ogród. Powierzchnia - ok. 45 m kw. Usytuowanie w centralnej części hotelu.
BB - śniadania HB - śniadania i obiadokolacje FB - śniadania, obiady, kolacje Napoje do obiadu i kolacji płatne
Piękny basen infinity z ekologicznym systemem uzdatniania wody ozonowej, basen relaksacyjny, sezonowy "pływający basen" w morzu, siłownia, piłkarzyki, bilard, studio jogi (klasy lub zajęcia indywidualne), ring tajskiego boksu, tenis stołowy, rowery, kajaki, ekskluzywne spa (5 gabinetów zabiegowych, łaźnia, jacuzzi, kosmetyka, masaże, aromaterapia).
Brodzik, zjeżdżalnia wodna, sala zabaw, wysokie krzesełka.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Przy pobycie do 30 dni wiza nie jest wymagana. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy. Z uwagi na poranny lot powrotny oraz godziny kursowania promów informujemy, że na ostatnią noc przed wylotem klienci zostają zakwaterowani w hotelu w pobliżu lotniska w Krabi.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Przy zakwaterowaniu wymagany jest depozyt (płatny w gotówce lub blokowany na karcie kredytowej) na poczet potencjalnych wydatków w hotelu.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.