• Restu Bali gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Indonezja, Bali, Legian Area

Opis hotelu: Restu Bali

Poszukujesz najlepszej oferty w obiekcie Restu Bali, położonym w Indonezja, Bali, Legian Area? Skorzystaj z oferty Biura Podróży Nekera. Nasi zaufani eksperci z ponad 25-letnim doświadczeniem chętnie pomogą Ci w wyborze oferty. Sprawdź pozostałe kierunki w naszej ofercie: oferty samolotem i oferty samochodem
Lokalizacja

2 km od centrum miejscowości Kuta, 5 km od lotniska w Denpasar. Hotel usytuowany na powierzchni: 2800 m2.

Data otwarcia

1978 r. Odnowiony w 2012 r. Na terenie hotelu: restauracje (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, baseny odkryte (2).

Internet

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

1 km od hotelu.

Pokoje

Zlokalizowane w 4 budynkach: - budynek główny (liczba pięter: 3) - 3 bloki (liczba pięter: 2) Typy pokoi: - pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras - pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

Wyżywienie

- restauracje, restauracja a la carte

Śniadanie

- śniadanie (07:00-10:00) Restauracje a la carte - płatna, wymagana rezerwacja. - chińska/owoce morza

Płatne

- masaż

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE) - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH) - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 1 M2 MAX 1 GOŚĆ - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - Tak, mamy, najpierw Gość zostanie poinformowany o warunkach i zostanie poproszony, aby nie wychodził w trakcie pobytu, hotel kontaktuje się z lekarzem. Jeśli Gość czegoś potrzebuje, personel musi założyć osłonę twarzy i maskę - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Gość zostanie umieszczony w pokoju izolacji z dala od innych Gości. Hotel upewni się, że lekarz skontaktował się w celu ewakuacji do szpitala Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. --> Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.

Aktualizacja opisu

08.02.2024 16:08

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi Serwis plażowy


W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących obiektu Restu Bali, znajdującego się w Indonezja, Bali, Legian Area prosimy o kontakt z naszym wakacyjnym ekspertem 222120500.

Pokoje terminy

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Podobne oferty

Lupa Zobacz więcej
zdjęcie hotelu
Sol by Melia Bali Benoa (ex Sol Beach House Benoa) gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Indonezja, Bali, Tanjung Benoa

zdjęcie hotelu
Bali Tropic Resort & Spa gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Indonezja, Bali, Tanjung Benoa

zdjęcie hotelu
Novotel Benoa gwiazdka gwiazdka gwiazdka

Indonezja, Bali, Tanjung Benoa

Strzałka