Stylowy hotel, otoczony roślinnością, dogodnie usytuowany w pobliżu słynnej plaży Patong i miejsc rekreacyjno-rozrywkowych.
Na zachodnim wybrzeżu Phuket, w Kalim Bay (cichsza okolica Patong), ok. kilometr od plaży Patong (bezpłatne przejazdy busem hotelowym), ok. 2,5 km od Bangla Walking Street, ok. 3 km od centrum handlowego Jungceylon, ok. 13 km od m miasta Phuket, ok. 33 km od lotniska Phuket.
Lobby z całodobową recepcją, 2 restauracje, bar na dachu z tarasem (piękny widok na morze), bar w lobby, bar przy basenie z siedziskami w wodzie, sale konferencyjne, parking, przechowywania bagażu, łącza internetowe.
Deluxe - sypialnia, TV sat, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, sejf, łazienka (wanna/prysznic, suszarka do włosów, klapki, szlafrok), minibar (płatny), Wi-Fi, balkon lub taras (widok na ląd). Powierzchnia - ok. 36 m kw. Deluxe pool view - sypialnia, TV sat, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, sejf, łazienka (wanna/prysznic, suszarka do włosów, klapki, szlafrok), minibar (płatny), Wi- Fi, balkon lub taras (widok na basen). Powierzchnia - ok. 36 m kw.
BB- śniadania w formie bufetu HB - śniadania i kolacje FB - śniadania, obiady, kolacje Napoje do obiadow i kolacji płatne
Dwa baseny, taras słoneczny, fitness center, okazjonalnie program rozrywkowy, masaże, sauna, łaźnia.
Basen dla dzieci, zjeżdżalnia wodna, sala zabaw, animacje.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Depozyt: Większość hoteli w Tajlandii pobiera depozyt podczas zameldowania, zwracany wraz z wymeldowaniem. Jego wysokość zależy od kategorii i decyzji hotelu. Najczęściej to ok. 200 USD. Jest on pobierany na poczet ew. szkód.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.