Pięciogwiazdkowy hotel światowej marki łączący w sobie tradycję z nowoczesnością. Malownicze usytuowanie, piękny ogród, znakomite, wielokrotnie nagradzane restauracje, nowoczesne wnętrza. Idealna przystań dla szukających luksusu i relaksu.
Położony na wyspie, przy porcie jachtowym, w poblizu Laguna Mall, półtora kilometra od Bulwaru Pearl wiodącego na wyspę Pearl, 2 km od Katar Cultural Village, 9 km od promenady Corniche, 13 km od centrum Doha, ok. 200 m od prywatnej, piaszczystej plaży, ok. 25 km od lotniska.
Eleganckie lobby, recepcja 24 h, room service, kilka renomowanych restauracji, m.in.: amerykańska (steak house z piękną panoramą), azjatycka z tarasem nad mariną, francuska w ogrodzie, międzynarodowa (główna), latynoska z widokiem na zatokę, lobby bar, bar swim up przy basenie, centrum konferencyjne, sklep, butik, fryzjer, wypożyczalnia samochodów, room service, bezpłatne łącza internetowe, windy (hotel ma 23 piętra).
Deluxe - pokój o powierzchni ok. 51 m2, nowocześnie urządzony, wyposażony w klimatyzację, wiatrak sufitowy, łazienkę (wanna, prysznic, bidet, WC, suszarka, szlafroki, kapcie), TV sat, telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty, małą lodówkę (minibar płatny), biurko, żelazko, USB, łącza Wi-Fi, balkon. Deluxe SeaView - pokój deluxe z widokiem na zatokę. Room Club - pokój delux, dodatkowo ekspres do kawy w pokoju, wstęp (24 h do Lounge Club na 23. piętrze (oddzielny check-in, check-out, drink powitalny, śniadania, przekąski, popołudniowa herbata, napoje bezalkoholowe, koktajle, buisness center). Junior Suite - sypialnia, salon, łazienka, panoramiczne okna. Powierzchnia - 65 m kw. Executive - sypialnia, salon, łazienka, balkon z widokiem na zatokę. Powierzchnia - 112 m kw. Suite - luksusowy apartament Amiri Suite; sypialnia, salon, kuchnia, jadalnia, kącik do pracy, duża łazienka, balkon. Powierzchnia - 152 m kw. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00, a kończy o godz. 12:00.
BB - Śniadania w formie bufetu HB - Śniadania i kolacje jako set menu FB - Śniadania, lunche i kolacje jako set menu Napoje do obiadów i kolacji płatne Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia. Najbardziej aktualna informacja dostępna na recepcji.
Piękny basen w kształcie laguny, jacuzzi, siłownia 24 h, odpłatnie: luksusowe centrum spa, basen kryty, squash, 2 kryte korty tenisowe, zajęcia z trenerami, w pobliżu sporty wodne.
Brodzik z minizjeżdżalnią, ogród dla dzieci, minizoo.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Domyślnie hotele w Katarze oferują spanie dla dzieci (nawet do 12. roku życia lub starsze wg polityki hotelu) we wspólnym łóżku z rodzicami (tzw existing/sharing bedding). Niektóre hotele pozwalają kwaterować dwójkę dzieci, bądź z jedną dostawką lub bez dostawek. Często też posiadają ograniczoną liczbę dostawek w obiekcie. Best Reisen zastrzega, że dostawki w pokojach mają każdorazowo status "na zapytanie" i nie może zagwarantować, że dziecko otrzyma osobne łóżko.
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna (do 90 dni). Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy. Władze Kataru nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podczas trwania Ramadanu (który trwa ok miesiąc) oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania napoi, rozrywek itp. Ramadan jest świętem ruchomym i każdego roku wypada w innych datach. Jest to specyfika kraju muzułmańskiego dlatego zachęcamy do sprawdzenia czy Państwa wyjazd wypada w tym okresie.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.