WYSZUKIWARKA

Sprawdź zalety:

Klimatyzacja Internet Żaglówki Windsurfing Nurkowanie Sporty wodne Golf Sport Animacje wieczorne Blisko lotniska Plac zabaw Basen zewnętrzny Siłownia Dla Rodzin Ośrodek nadmorski Grill SPA&Wellness Darmowe WiFi

Poszukujesz najlepszej oferty w obiekcie whala! Bavaro (ex. Alisios Bavaro), położonym w Dominikana, Punta Cana, Bavaro? Skorzystaj z oferty Biura Podróży Nekera. Nasi zaufani eksperci z ponad 25-letnim doświadczeniem chętnie pomogą Ci w wyborze oferty. whala! Bavaro (ex. Alisios Bavaro) jest dostępny w naszej ofercie jako oferta z przelotem. Sprawdź pozostałe kierunki w naszej ofercie: oferty samolotem i oferty samochodem
KATEGORIA

4*

REGION

Punta Cana

OPIS

Mały hotel położony w centrum turystycznego miasteczka niedaleko plaży. Wyróżnia się wakacyjną atmosferą i smaczną kuchnią. Jedną z większych zalet hotelu będzie basen usytuowany na dachu hotelu z pięknymi widokami. Kilkanaście minut jazy dzieli hotel od Punta Cana z wieloma rozrywkami i świetnymi restauracjami.

hotel

lokalizacja

20 km od centrum Punta Cana, 22 km od lotniska w Punta Cana. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000 m2.

kategoria hotelu

4*

kategoria lokalna hotelu

4*

Data otwarcia

2011 r. Odnowiony w 2013 r. Na terenie hotelu: restauracja, bary (3), pralnia (płatna), baseny odkryte (2).

internet

- Wi-Fi w lobby bezpłatne

plaża

50 m od hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt).

pokoje

Zlokalizowane w 4 budynkach(liczba pięter: 3) Typy pokoi: - pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras - pokoje superior dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras - pokoje double beach pool/ocean view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3) All Inclusive (24h) - śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30) w restauracji głównej - przekąski (16:30-18:00) w Sueno Bar - wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe Restauracje a la carte - płatna. Wymagana rezerwacja. - włoska

aktywnie i animacyjnie

płatne

- centrum SPA - masaż - salon piękności

dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE - Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK(BEZPŁATNIE) - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA) - Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - NIE - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy siłownia jest czynna? - TAK - Czy mini klub jest czynny? - TAK - Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA) - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?tak Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. --> Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.

Aktualizacja opisu

03.01.2022 16:03

usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi SPA All Inclusive 24H Serwis plażowy Pokoje 4 osobowe


W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących obiektu whala! Bavaro (ex. Alisios Bavaro), znajdującego się w Dominikana, Punta Cana, Bavaro prosimy o kontakt z naszym wakacyjnym ekspertem 222120500.
Strzałka