Hotel zlokalizowany jest w spokojnej okolicy na wyspie Lošinj. Centrum miasta Mali Lošinj z licznymi sklepami, barami i restauracjami oddalone jest o ok. 2 km. Muzeum Apoksyomenosa – ok. 1,6 km; Kościół Świętego Marcina z XV w. – ok. 2,2 km; ogród botaniczny „Pachnący ogród na wyspie” – ok. 2,1 km.
Plaża na betonowych platformach znajduje się przy hotelu. Zejście do wody po drabinkach.
Pięciogwiazdkowy hotel oferuje nowocześnie urządzone pokoje o rożnym standardzie. Do dyspozycji gości: recepcja, wymiana walut, lobby z miejscem do odpoczynku basen zewnętrzy i basen kryty z wodą morską, restauracja główna, restauracja a la carte z kuchnią japońską, bar w lobby, bar przy basenie, bar przy plaży.
bezpłatne Wi-Fi.
Pokój Superior Atrium: ok. 25 m2, mogący zakwaterować do dwóch osób, jedno łóżko podwójne, TV, Wi-Fi, klimatyzacja, ogrzewanie, sejf, minibar (za opłatą), zestaw do parzenia kawy i herbaty, prywatna łazienka (wanna lub prysznic, toaleta, umywalka, szlafrok, kapcie), balkon francuski. Pokój Superior od strony morza: ok. 28 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, balkon lub taras od strony morza; poza tym wyposażony jak pokój Superior Atrium. Pokój Deluxe od strony parku: ok. 38 m2, mogący zakwaterować do trzech osób, jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze i sofa, łazienka z wanną i podwójną umywalką, duży taras (ok. 22 – 26 m2) od strony parku; poza tym wyposażony jak pokój Superior Atrium.
sala fitness, strefa fitness na świeżym powietrzu. Za dodatkową opłatą: treningi personalne, sporty wodne.
basen kryty i zewnętrzny z wodą morską. Za dodatkowa opłatą: sauna, łaźnia parowa, masaże i zabiegi kosmetyczno-pielęgnacyjne.
klub dla dzieci.
ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami.
5 gwiazdek; kategoria lokalna: 5 gwiazdek.
parking za dodatkowa opłatą.
hotel nie akceptuje zwierząt domowych.
do zapłaty na miejscu ok 1,6 € osoba / doba.
zakwaterowanie od 15.00, wykwaterowanie do 12.00.
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl. W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie. Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu. Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet. Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.