• Tangerine Beach (Kalutara) gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Sri Lanka, Zachodnia Prowincja, Kalutara
  • favorite favorite

Sprawdzam dostępność oferty
Loading...
Oferta chwilowo niedostępna
Sprawdź inne oferty w tym hotelu
  • samolot

    Kraków (KRK)

    strzałka
  • wyżywienie

    18.06.2024 - 24.06.2024

    strzałka
  • pobyt

    6 dni/5 nocy

    strzałka
  • wyżywienie

    2 posiłki

    strzałka
  • pasażerowie

    2 dorosłych

    strzałka
  • Dorosły

    4524 zł

  • Dorosły

    4524 zł

  • + 60 zł TFG i TFP informacja
  • Razem

    9108 zł

Rezerwuję Strzałka

BVBX-1V9H-2

Opis hotelu: Tangerine Beach (Kalutara)

Naszym zdaniem

Hotel przyjemny, świetnie usytuowany z przyjaznym personelem i dobrą kuchnią. Elegancko urządzony, o wysokim standardzie usług. Polecany osobom  nastawionym na spokojny wypoczynek. Bardzo dobra oferta cenowa.

Położenie

Hotel położony na południowo-zachodnim wybrzeżu wyspy, 2 km od centrum miejscowości Kalutara, przy piaszczystej plaży, ok. 50 km od Colombo i ok. 80 km od portu lotniczego.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, lobby, restauracja główna, 2 restauracje a'la carte, bar w lobby, bar przy basenie, centrum konferencyjne, sklepik, pralnia, bezpłatne Wi-Fi.

Pokoje

Standard Standard promo Deluxe - sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), internet bezprzewodowy (bezpłatnie), TV sat LCD, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, telefon, zestaw do kawy/herbaty, mała lodówka, sejf, balkon lub patio.

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacje w formie bufetów, napoje do kolacji płatne All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje, przekąski po południu, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe (do godz. 23.00).

Sport i rozrywka

Basen, taras słoneczny (bezpłatne leżaki, parasole, ręczniki), centrum fitness, tenis stołowy, siatkówka plażowa, siłownia, kort tenisowy, centrum spa, bilard, okazjonalnie muzyka na żywo.

Dla dzieci

Basen dla dzieci, nieduży plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wizy

Przy wyjazdach na Sri Lankę wymagana jest wiza. Wizę można wykupić bezpośrednio na lotnisku na Sri Lance lub poprzez złożenie wniosku wizowego poprzez system ETA (Electronic Travel Authorisation). W tym celu należy zalogować się na stronie www.eta.gov.lk (zakładka Apply). Klienci muszą wypełnić wszystkie wymagane pola. Pasażer posiadający kopię zatwierdzenia ETA uprawniony jest do wjazdu na teren Sri Lanki w ciągu 90 dni od daty jego wystawienia. Pasażer na podstawie zatwierdzenia ETA otrzymuje - na lotnisku na Sri Lance, wizę dwukrotnego wjazdu, ważną 30 dni od daty przekroczenia granicy. Opłaty wizowe: - przy rejestracji i wykupie przez system ETA - 50 USD za osobę (wymagana rejestracja w systemie ETA, płatności dokonuje się kartą kredytową poprzez system ETA)- przy rejestracji i wykupie na lotnisku na Sri Lance - 60 USD za osobę (rejestracja w systemie ETA nie jest wymagana, płatności dokonuje się gotówką na lotnisku na Sri Lance) Sugerujemy jednak wyrobienie wiz online aby uniknąć późniejszych kolejek na lotnisku. Wszyscy podróżujący na Sri Lankę zobowiązani są do przełożenia w porcie lotniczym na Sri Lance: - ważnego paszportu (minimum 6 miesięcy od daty powrotu) - kopii zatwierdzenia ETA (tylko w przypadku rejestracji i płatności poprzez system ETA) - biletu powrotnego - odpowiednich środków finansowych (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne).

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Bezpieczne wakacje

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.   Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

Pokoje

    • pasażer pasażer
      Delux
    • pasażer

      18.06.2024 - 24.06.2024

    • pasażer 2 posiłki
    46 dni do wyjazdu

    23:45 Wt 18.06.2024

    Kraków (KRK)

    lot

    18:15 Śr 19.06.2024

    Sri Lanka, Colombo (CMB)

    6 dni/5 nocy

    02:05 Pon 24.06.2024

    Sri Lanka, Colombo (CMB)

    lot

    11:40 Pon 24.06.2024

    Kraków (KRK)

    Flydubai
    W cenie:
    • gwiazdka Transfer lotnisko-hotel
    • gwiazdka Transfer hotel-lotnisko
    • gwiazdka Bagaż zgodny z warunkami przewozu linii lotniczej
    • gwiazdka Opieka w trakcie pobytu
    Zakwaterowanie:
    • gwiazdka Szafa lub garderoba
    • gwiazdka Szafka nocna
    • gwiazdka Pościel
    • gwiazdka Wanna lub prysznic
    • gwiazdka Toaleta
    • gwiazdka Telewizor
    Podsumowanie cenowe
    Dorosły
    4524 zł
    Dorosły
    4524 zł
    + 60 zł TFG i TFP informacja
    Razem
    9108 zł
  • pasażer pasażer
    Delux Suite
    termin

    18.06.2024 - 24.06.2024 - 6 dni/5 nocy

    wyżywienie 2 posiłki
    46 dni do wyjazdu

    10354 zł

    + 60 zł TFG i TFP informacja
    Sprawdź Strzałka
  • pasażer pasażer
    Delux
    termin

    18.06.2024 - 24.06.2024 - 6 dni/5 nocy

    wyżywienie 2 posiłki
    46 dni do wyjazdu

    11368 zł

    + 60 zł TFG i TFP informacja
    Sprawdź Strzałka

Zalety hotelu

Rozrywkowa okolica Klimatyzacja Internet Tennis Sport Basen zewnętrzny Przy plaży Siłownia Dla Rodzin Ośrodek nadmorski Parking SPA&Wellness Darmowe WiFi

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje

Mapa

Strzałka