• Be Live Experience Hamaca Garden gwiazdka gwiazdka gwiazdka gwiazdka

  • Dominikana, Santo Domingo, Boca Chica
  • favorite favorite

Opis hotelu: Be Live Experience Hamaca Garden

Opis

Obiekt zlokalizowany tuż przy pięknej Zatoce Morza Karaibskiego. Wszystko zostało zaprojektowane tak, aby Goście mogli w pełni poczuć wakacyjny klimat. Relaks, rozrywka, urozmaicone menu, zajęcia sportowe dla dorosłych i dla dzieci..To wszystko, i wiele więcej, można znaleźć właśnie w tym hotelu.

Lokalizacja

Boca Chica , 160 km od lotniska w Punta Cana-PUJ. Hotel usytuowany na powierzchni: 45000 m2.

Data otwarcia

1992 r. Odnowiony w 2012 r. Na terenie hotelu: restauracje (6), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (płatne), 2 baseny odkryte.

Internet

- Wi-Fi w lobby płatne - Wi-Fi w pokojach płatne

Plaża

200 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki.

Pokoje

Zlokalizowane są w 14 budynkach: - 14 bungalowów (liczba pięter: 3) Typy pokoi: - pokoje standardowe garden side dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)

Wyżywienie

- restauracja główna, restauracje a la carte (4), bary (4) All Inclusive (24h) - śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:30), kolacja (18:30-22:00) serwowane w restauracji głównej - przekąski (12:00-16:30) serwowane w barze z przekąskami - wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe Restauracje a la carte - płatne. Wymagana rezerwacja. - "Rodizio" brazylijska - "Orale" meksykańska - "Pelicano" włoska - "Portobello" włoska - "Mylos" śródziemnomorska

Z myślą o dzieciach

- brodzik - miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat - dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna - plac zabaw - opiekunka dla dzieci (płatna) - krzesełko dla dziecka w restauracji - łóżeczko dla dziecka do 2 lat (płatne, na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

- tenis stołowy - siatkówka plażowa - bilard - aerobik - siłownia - animacje - dyskoteka

Płatne

- 2 korty do tenisa ziemnego - oświetlenie kortów - rakiety i piłki do tenisa ziemnego - centrum SPA - masaż, sauna, jacuzzi - kasyno

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków. Hotel współdzieli teren, infrastrukturę i lokale gastronomiczne z siostrzanym Be Live Experience Hamaca Beach. Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19: - Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK - Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK - Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK - Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK - Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK - Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK - Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE - Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE - Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA - Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK - Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE) - Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE - Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 200 M2 - Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK - Czy na leżakach są materace? - TAK - Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, ROZPAKOWANE) - Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE) - Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA) - Czy centrum SPA jest czynne? - TAK - Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK - Czy siłownia jest czynna? - TAK - Czy mini klub jest czynny? - TAK - Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK - Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - TAK - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. --> Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online. Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.

Aktualizacja opisu

08.02.2024 16:08

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny SPA Disco Siłownia Tenis Mini Klub All Inclusive 24H Serwis plażowy

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Pokoje

Oferta, której szukasz jest chwilowo niedostępna. Sprawdź inne terminy , zadzwoń do nas 22 212 05 00 lub zostaw maila, lub numer telefonu, a my przygotujemy najlepszą propozycję na Twoje wakacje.

Zalety hotelu

Klimatyzacja Internet Siłownia Ośrodek nadmorski SPA&Wellness

Mocne strony hotelu

Dobry standard obiektu Popularny obiekt Wysoka jakość obsługi Komfortowe pokoje
Strzałka