Warszawa (WAW)
06.10.2024 - 12.10.2024
6 dni
All inclusive
2 dorosłych
Dorosły
2966 zł
Dorosły
2966 zł
Razem
5992 zł
BVBE-JLA26-1
Sympatyczny hotel w otoczeniu parku, przy plaży w Zatoce Kotorskiej; Malownicze widoki, nowoczesne pokoje i apartamenty, spa na dachu, własne gospodarstwo ekologiczne. Hotel składa się z budynku głównego i aneksu.
W malowniczej miejscowości Bijela (kilometr od jego centrum), przy żwirowo-kamienistej plaży (przejście przez deptak, leżaki i parasole płatne, ręczniki za depozytem), ok. 14 km od Herceg Novi, ok. 30 km od miasta Kotor, ok. 50 km od lotniska w Podgoricy, ok. 62 km od Dubrownika. W sąsiedztwie znajduje się przystanek autobusowy.
Przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, windy (budynek główny ma 7 pięter), taras widokowy, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna, snack bar, bar przy plaży, sala konferencyjna, sklepik, raz w tygodniu market z lokalną żywnością, odpłatnie parking i garaż (10/15 euro/dzień), wypożyczalnia samochodów.
Dbl basic - standardowy pokój 2-osobowy z łazienką, klimatyzacją, Wi-Fi, sejfem (płatny), TV sat, telefonem, minibarem (płatny), balkonem lub tarasem (widok na ląd). Dbl side sea view - pokój z bocznym widokiem na morze. Dbl sea view - pokój z widokiem na morze. Family - pokój rodzinny dla maks. 4 osób (dla dzieci łóżka piętrowe), balkon lub taras z widokiem na ląd.
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), popołudniowe przekąski, kawa, herbata, napoje, lokalne alkohole serwowane do godz. 23.00.
Basen zewnętrzny, taras słoneczny, basen kryty, siłownia, tenis stołowy, tenis ziemny, siatkówka, koszykówka, boisko wielofunkcyjne, rzutki, wypożyczalnia rowerów (ok. 15 euro/dzień), centrum welness, jacuzzi z panoramicznym widokiem na zatokę, sauny, łaźnia, masaże, zabiegi kosmetyczne, wieczorny program rozrywkowy, spoty wodne oferowane przy plaży przez lokalne agencje.
Wydzielona część przy basenie zewnętrznym i krytym, łóżeczka niemowlęce (konieczna rezerwacja), miniklub w hotelu Delfin.
Taksa klimatyczna jest płatna na miejscu i wynosi 2 EUR/os./noc.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.